آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • چهار‌شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • Wednesday  1  May  2024
  • چهار‌شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

جانی تازه بر پیکره فرودگاه‌ها دمیده شد

   خبر جانی تازه بر پیکره فرودگاه‌ها دمیده شد

جانی تازه بر پیکره فرودگاه‌ها دمیده شد ...

در روزهای اخیر پروازهای جدیدی در فرودگاه‌های ایران برقرار شده است تا شاهد افزایش پروازهای آن و دمیده شدن جانی تازه بر پیکره فرودگاه‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پویایی و زنده بودن فرودگاه‌ها در گروی برقراری و افزایش پروازهای آن‌هاست. فرودگاه‌ها حیات دارند و هر چه تعداد پروازهای فرودگاه‌ها افزون‌تر شود، آن‌ها پویاتر خواهند بود.

نمی‌توان انکار کرد که یکی از بزرگترین سرمایه‌های زیرساختی حمل‌ونقل هر کشور و شهری، فرودگاه‌های آن است تا آنجایی که بسیاری از شهرهای دنیا با نام فرودگاه‌های آن شناخته می‌شوند.

با توجه به وسعت ایران پهناور و تعداد زیاد فرودگاه‌های آن، پتانسیل‌های بالقوه‌ای در جای جای این سرزمین بزرگ نهفته است که صنعت حمل و نقل هوایی می‌تواند آن‌ها را بالفعل کند.

طی ماه‌های اخیر و در پسابرجام، ایران موفق به خرید هواپیماهای جدیدی و دست‌اول شد تا پتانسیل‌های بالقوه‌ این کهن بوم شکوفا شود. در حال حاضر رونق فرودگاه‌ها و بخش عمده افزایش پروازهای آن مرهون هواپیماهای برجامی است.

در این مدت شرکت هواپیمایی ایران‌ایر موفق به خرید ۴ فروند هواپیمای ATR نو شد. این هواپیماها برای پروازهای کوتاه‌برد و فرودگاه‌های کوچک و بزرگ بسیار مناسب است و قطعا رونق خوبی به فرودگاه‌های کوچک کشورمان می‌بخشند. پیش از ورود این ۴ فروند هواپیمای ATR ، ۲ فروند هواپیمای ایرباس مدل ۳۳۰ نو و دور برد هم خریداری شد تا ایرانیان طعم سفر با هواپیماهای دست‌اول و نو را بچشند.

این روزها شاهد برقراری یا افزایش پروازهای فرودگاه‌های کوچک به فرودگاه‌های کلانشهرها هستیم. در واقع، راه‌اندازی یا افزایش پروازهای اراک – تهران، نوشهر – تهران، رامسر – تهران، گرگان – مشهد، تهران – ساری و آبادان – اصفهان، تبریز – رشت و بجنورد – تهران خونی تازه بر پیکر فرودگاه‌های کوچک دوانده است.

تا قبل از خرید این هواپیماهای جدید، سفرهای هوایی ایران با هواپیماهای قدیمی یا دست‌چندم کشورهای دور و نزدیک انجام می‌شد. اما داستان این هواپیماهای جدید به اینجا ختم نمی‌شود. اکنون مسافران داخلی کشورمان با هواپیماهای ATR نو عازم سفر می‌شوند و مسافران پروازهای بین‌المللی نیز با هواپیماهای ایرباس جدید که در شان ایران و ایرانی است، سفر می‌کنند.

امیدواریم همواره پرونده خرید هواپیماهای جدید و دست‌اول ایران با همدلی و اتحاد تمام ایرانی‌ها تا پایان قرارداد با شرکت‌های سازنده هواپیما در سطح دنیا برقرار باشد. باشد که ایرانی‌ها سهم خود را از دنیا و صنعت هوانوردی به بهترین شکل به دست آورند.


تاریخ خبر: دوشنبه 29 خرداد 1396
ساعت: 12:09:23 PM