آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • Tuesday  30  April  2024
  • سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

پیشنهاد انتخاب همدان برای پایتخت گردشگری آسیا

   خبر پیشنهاد انتخاب همدان برای پایتخت گردشگری آسیا

پیشنهاد انتخاب همدان برای پایتخت گردشگری آسیا ...

معرفی شهر همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا از سوی سازمان میراث فرهنگی ایران در دومین اجلاس وزیران گردشگری کشورهای آسیایی مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سیدمحمدکاظم خلدی نسب مشاور معاونت گردشگری به عنوان نماینده این سازمان در نشست کارشناسان ارشد و مقامات عالی رتبه گردشگری دومین اجلاس وزیران گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوهای آسیایی (ACD) که از تاریخ 21 تا 25 خرداد ماه در شهر «سیم ریپ» کشور کامبوج در حال برگزاری است، با برشمردن ویژگی های تاریخی، تمدنی و گردشگری همدان، این شهر را شایسته تبدیل به پایتخت گردشگری آسیا عنوان کرد.

این پیشنهاد که به استناد مصوبات اجلاس وزیران کشورهای عضو در آوریل 2014 در منامه بحرین مبنی بر معرفی شهرهای پیشنهادی برای تعیین پایتخت گردشگری آسیا انجام گرفته است، دستاوردهای گسترده ای برای معرفی ظرفیت ها و توسعه گردشگری کشور در 33 کشور عضو از قاره آسیا به همراه خواهد داشت.

در این رویداد همچنین مدیرکل وزارت گردشگری کامبوج به نمایندگی از سوی دولت پادشاهی این کشور خواستار مشارکت و همکاری تمام شرکت کنندگان برای توسعه و گسترش همکاری های گردشگری میان کشور عضو شد و دبیرکل مجمع ACD نیز با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط دبیرخانه و کشورهای عضو به ترسیم مسیر اقدامات مشترک پیش رو پرداخت و ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی اولین اجلاس وزیران گردشگری کشورهای عضو در شهریور 13۹5 در تبریز را اقدامی شایسته و دارای نتایج ارزنده خواند.

توسعه محصولات و تقویت همکاری های قاره ای در صنعت گردشگری و نیز راهکارهای تبادل اطلاعات حوزه گردشگری کشورهای آسیایی در سطح بین الملل نیز از سوی مدیر اجرایی اتحادیه سفر آسیا و اقیانوسیه (PATA) و نماینده دبیر کل سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) مطرح شد.

دومین اجلاس وزیران گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوهای آسیایی (ACD) از چهار بخش شامل نشست کارشناسان ارشد، نشست وزرای گردشگری، تور بازدیدهای فنی و نیز کنفرانس گردشگری پایدار و شهرهای تاریخی تشکیل شده است که متناسب با موضوع، نمایندگانی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این رویداد شرکت خواهند کرد.

مجمع گفتگوهای آسیایی، یک سازمان بین دولتی به شمار می آید که در 18 خردادماه 1381 به منظور ارتقای همکاری های آسیایی در سطح قاره ای تشکیل شد. در حال حاضر 33 کشور آسیایی در این مجمع که فراگیرترین تشکیلات فرا منطقه ای شناخته می شود، عضو هستند.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 23 خرداد 1396
ساعت: 12:26:13 PM