آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • شنبه 15 اردیبهشت 1403
  • Saturday  4  May  2024
  • شنبه 15 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

راه اندازی تورهای گردشگری تخصصی کودکان

   خبر  راه اندازی تورهای گردشگری تخصصی کودکان

راه اندازی تورهای گردشگری تخصصی کودکان ...

یک ناشر در ابتکاری جالب، اقدام به راه اندازی تورهای گردشگری تخصصی برای کودکان 7 تا 12 سال کرده است.مدیر مسئول گروه نشریه نبات که به قشر زحمتکش و فرهیخته معلمان و فرهنگیان کشور تعلق دارد، یکی از دغدغه های خود را ایجاد انگیزه و اشتیاق به مطالعه و افزایش میل به خواندن در میان کودکان و نوجوانان دانسته و معتقد است نباید اجازه داد ارزش های انسانی، اسلامی و ایرانی در میان این گروه از دست برود.
مجتبی سادات که گروه نشریه نبات را برای سه رده سنی راه اندازی کرده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا می افزاید: باید انواع مهارت‌ها را از طریق بازی و سرگرمی، داستان و شعر و اردوهای تخصصی و با زبانی متناسب با سن کودک به او منتقل کرد.
«نی نی نبات»، «نبات کوچولو» و «نبات» نشریات تخصصی برای گروه سنی زیر 3 سال، ۳ تا ۶ سال و ۷ تا ۱۲ سال است که سادات با همراهی یک تیم مجرب و کار بلد آنها را راه اندازی کرده است.

** نسل امروز دچار ضعف مهارتی است
سادات با بیان اینکه نسل امروز اکنون با ضعف مهارتی مواجه شده، می گوید: لازم است خواندن و فکر کردن جزو لذت‌ها و سرگرمی‌های روزانه بچه‌ها باشد، هرچند امروز به دلیل تغییر در سبک زندگی و آپارتمان نشینی این افراد با مشکلاتی روبرو هستند.
وی با تاکید بر تقویت روحیه خودباوری، ‌عزت نفس و اعتماد به نفس کودکان می افزاید: امروزه شاهدیم توجه بیش از اندازه خانواده ها به فرزندان آنها را به گونه ای بارآورده که اغلب لوس و راحت طلب بوده و کمتر قادر هستند، با سختی ها مقابله کنند.
این فعال عرصه نشر ادامه می دهد: یکی از برنامه های جدید گروه نشریه نبات، تدارک اردوهای تخصصی یک روزه برای کودکان است که در گام اول، افراد 7 تا 12 سال را شامل می شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از کودکان فاقد مهارت هایی نظیر ارتباط با همسالان خود هستند، اضافه می کند: از آنجا که برپایی تورهای تخصصی نظیر تورهای آموزشی، مهارتی و ورزشی نیاز قطعی امروز جامعه است، تصمیم گرفته شد با این کار، کودکان و نوجوانان ارتباط با گروه همسالان خود را بیشتر تجربه کنند.
سادات می گوید: تورهای یکروزه طبیعت گردی در بسیاری از کشورها برای سنین کودک و نوجوان وجود دارد و افراد از این طریق می توانند نحوه برپاکردن چادر، پخت غذا و انواع دست ورزی را بیاموزند هرچند در این میان گرسنگی، تشنگی و سختی ها را هم تجربه خواهند کرد.

** آغاز فعالیت تورهای گردشگری پس از ماه رمضان
مدیر مسئول نشریات نبات با بیان اینکه تورهای گردشگری پس از ماه رمضان جدی و مستمر کار خود را آغاز خواهد کرد، می گوید: بنا داریم در تعطیلات تابستان همه مخاطبان خود را در این اردوهای یکروزه شرکت دهیم هرچند اکنون در حال آماده کردن بروشورهای آن برای اطلاع رسانی هستیم.
وی می افزاید: قرار است در این تورهای گردشگری و با همکاری دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری تعطیلات رویایی، افراد را به 40 نقطه مورد نظر در تهران و اطراف آن ببریم تا آنها بتوانند کارهایی را که تاکنون تجربه نکرده اند، در این سفر یکروزه تجربه کنند.
پارک آب و آتش، شهرک سینمایی غزالی و باغ پرندگان از جمله مکان های مورد نظر برای این تورهای گردشگری است که سادات به آنها اشاره کرد.

** حدود 65 هزار مخاطب داریم
سادات با بیان اینکه همه مشتریان و مخاطبان نبات می توانند این تورها را تجربه کنند، اضافه می کند: اولین تور رایگان و اطلاع رسانی از طرق مختلف خواهد بود.
به گفته وی، نشریات نبات در بسیاری از جاها توزیع می شود، از این رو مخاطبان به این ترتیب در جریان برپایی تورها قرار خواهند گرفت.
مدیر مسئول گروه نشریات نبات می افزاید: بزودی شرکت خدمات ارتباطی رایتل نیز تبلیغ در این باره را آغاز خواهد کرد، هرچند سایت نبات نیز راه دیگر ارتباط گسترده با مخاطبان است.
به گفته وی، نشریات نبات حدود 65 هزار مخاطب دارد بنابراین انتظار می رود این تعداد در طول تابستان، میهمان تورهای یاد شده باشند.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 16 خرداد 1396
ساعت: 11:41:01 AM