آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
  • Thursday  9  May  2024
  • پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

تبدیل فرودگاه زاهدان به هاب منطقه عین ثروت‎آفرینی است

   خبر تبدیل فرودگاه زاهدان به هاب منطقه عین ثروت‎آفرینی است

تبدیل فرودگاه زاهدان به هاب منطقه عین ثروت‎آفرینی است ...

مدیرکل فرودگاه زاهدان برنامه‎ریزی و حرکت به سوی تبدیل کردن این فرودگاه به هاب منطقه و خدمت‎رسانی به هواپیماهای عبوری را باعث ثروت‎آفرینی برای ایران دانست.

به گزارش تین‌نیوز، حسن اعرابی‎مقدم با موضوع توانمندی این فرودگاه در عرصه ثروت‎آفرینی و اقتصاد مقاومتی، گفت: بیش از 100 پرواز عبوری در شبانه‌روز از آسمان زاهدان در مسیر دوطرفه اروپا و کشورهای شرقی و جنوب شرقی آسیا، موقعیت مناسب و راهبردی این فرودگاه و داشتن سطوح پروازی مطلوب و سیستم‎های ناوبری استاندارد، موقعیت منحصر به فردی را در این منطقه به فرودگاه زاهدان بخشیده است که می‎توان با برنامه‎ریزی دقیق و اصولی آن را به مرکز خدمت‎رسانی هواپیماهای عبوری و هاب منطقه تبدیل کرد.

وی با اشاره به این موضوع که برای استفاده از تمامی ظرفیت‎ها باید زیرساخت‎های لازم در فرودگاه‎های استان را تقویت کرد، گفت: ساخت باند دوم فرودگاه بین‎المللی زاهدان از جمله زیرساخت‎های بزرگی است که با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با بیش از 90 درصد توان بومی استانی و کشوری ساخته شده است و می‎تواند به کاهش ترافیک و زمان عبور و مرور پروازهای ورودی و خروجی به کشور، میزبانی هواپیماهای عبوری و افزایش پروازهای داخلی و خارجی و در نتیجه افزایش درآمد کمک بسزایی کند.

اعرابی‎مقدم در مورد ایجاد یک زیرساخت ضروری دیگر گفت: مطالعات ساخت ترمینال جدید فرودگاه بین‎المللی زاهدان و ساختمان تکنیکال بلاک آن به مساحت هفت هزار مترمربع انجام و در نقشه نیز جانمایی شده است. با ساخت این ترمینال فضای لازم برای خدمت‎رسانی مختلف مانند سرویس‎های تغذیه و استراحت فراهم می‎شود و می‎تواند درآمدهای غیرهوانوردی فرودگاه را افزایش دهد.

مدیرکل فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان در رابطه با ایجاد مزیت برای خدمت‎رسانی به هواپیماهای عبوری گفت: ما در مرز ورودی و خروجی کشور هستیم و اگر بتوانیم امکانات مناسب مانند سوختگیری را برای خدمت‎رسانی به پروازهای عبوری فراهم کنیم این باعث ثروت‎آفرینی می‎شود اما باید بتوانیم با هماهنگی شرکت نفت قیمت سوخت را کاهش دهیم تا با ایجاد رقابت با کشورهای همسایه، شرکت‎های هوایپمایی را به سوختگیری از این فرودگاه ترغیب کنیم.

اعرابی‎مقدم تربیت نیروی انسانی کارآمد و توانا که باعث افزایش بهره‎وری و کیفیت خدمات شود را یکی از راه‎های دیگر ثروت‎آفرینی و پیشبرد اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در رابطه با تحقق اقتصاد مقاومتی کارهای خوبی در فرودگاه زاهدان انجام شده که می‎توان به بهینه‎سازی مصرف انرژی در بخش‎های مختلف از قبیل استفاده از روشنایی بسیار کم مصرف در سالن‎ها، پارکینگ هواپیماها و بلوار ورودی فرودگاه اشاره کرد و با توجه به موقعیت اقلیمی زاهدان استفاده از انرژی خورشیدی از برنامه‎های آینده‎مان خواهد بود.

وی اشتغال‎زایی حاصل از تبدیل این فرودگاه به هاب منطقه را نیز از دیگر عوامل حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و ورود ارز به کشور عنوان کرد.


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 10 خرداد 1396
ساعت: 10:47:31 AM