آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 14 اردیبهشت 1403
  • Friday  3  May  2024
  • آدینه 14 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

تاکید باقریان بر ایجاد شرکت IT در شرکت فرودگاه‌ها

   خبر تاکید باقریان بر ایجاد شرکت IT در شرکت فرودگاه‌ها

تاکید باقریان بر ایجاد شرکت IT در شرکت فرودگاه‌ها ...

معاون عملیات فرودگاهی خطاب به متخصصان اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی گفت: از امروز برای ایجاد شرکت IT اقدام کنید تا در نیمه نخست امسال به عنوان نخستین شرکت در شرکت فرودگاه‌ها ایجاد شود. نتایج حاصل از این اقدام به تحول بنیادین، کسب منافع و ثروت برای شرکت فرودگاه‌ها، ‌ارایه خدمات مناسب مسافری و ایرلاینی در فرودگاه‌ها می‌انجامد.

به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، روز جهانی مخابرات و اطلاعات هوانوردی و روابط عمومی در شرکت فرودگاه‌ها جشن گرفته شد. در این مهمانی صمد آقاجانی؛ مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و کارکنان اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی میزبان مدیران ارشد شرکت فرودگاه‌ها شدند.
غلامحسین باقریان عضو هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی در این مراسم گفت: سیاست راهبردی و اصلی شرکت فرودگاه‌ها در حوزه ثروت‌آفرینی مبتنی بر دانش است ما نیز با توجه به شرایط و راهی که سایر فرودگاه‌های دنیا پیموده‌اند، چاره‌ای جز این نداریم.
وی با بیان اینکه می‌خواهیم مجموعه‌ای با منابع نامحدود برای رسیدن به نیازهای نامحدود باشیم، ادامه داد: یکی از مهمترین مجموعه‌ها در شرکت فرودگاه‌ها که قابلیت تولید و ثروت‌آفرینی را دارد، اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی است. با مصوبه قانونی که اخذ کردیم، امکان ایجاد شرکت‌های مختلف در شرکت فرودگاه‌ها فراهم است.
وی با بیان اینکه این اداره‌کل خدمات به پروازهای عبوری و سرویس به بخش‌های داخلی کشور و شرکت فرودگاه‌ها می‌دهند اما انتظار ما از اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی بیش از این است، گفت: در سال جدید هدف ما ارایه انواع خدمات مبتنی بر IT در فرودگاه‌های ایران به ایرلاین‌ها و مسافران است. اکنون در فرودگاه‌ها تمام خدماتی که ثروت‌آفرینی می‌کنند در اختیار ایرلاین‌ها و سایر ارگان‌هاست و ما کمترین بهره‌ را از آن‌ها می‌بریم. باید این خدمات در فرودگاه‌ها به مرور زمان توسط شرکت فرودگاه‌ها انجام شده و برای خودمان درآمدزایی کنند.
معاون عملیات فرودگاهی گفت: اکنون IT و مخابرات در قالب یک مجموعه هستند و فعالیت خاصی همچون تامین و ارایه تمام خدمات فناوری اطلاعات و فناوری ارتباطات فرودگاهی در تمام فرودگاه‌های ایران به مسافران ایرلاین‌ها را برعهده دارد.
وی افزود: همکاران باید خود را با این شرایط تطبیق دهند تا امسال بخشی از وظایف که بر عهده ما بوده اما سایرین بهره آن را می‌برند، به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیاوریم تا خود از آن بهره‌مند شویم.
باقریان توضیح داد: امیدوارم شرکت IT در نیمه نخست امسال به عنوان نخستین شرکت در شرکت فرودگاه‌ها ایجاد شود و نتایج حاصل از آن به تحول بنیادین، کسب منافع و ثروت برای شرکت فرودگاه‌ها، ‌ارایه خدمات مناسب مسافری و ایرلاینی در فرودگاه‌ها می‌انجامد.
منبع خبر: شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران


تاریخ خبر: پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396
ساعت: 11:28:43 AM