آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 14 اردیبهشت 1403
  • Friday  3  May  2024
  • آدینه 14 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

برجام، دروازه بین‌الملل را دوباره به روی گردشگری ایران گشود

   خبر برجام، دروازه بین‌الملل را دوباره به روی گردشگری ایران گشود

برجام، دروازه بین‌الملل را دوباره به روی گردشگری ایران گشود ...

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، حجت‌اللّه ایوبی درباره تاثیرات مثبت برجام، اظهار داشت: برخی تلاش می کنند دستاوردهای دولت در عرصه های مختلف را زیر سوال ببرند اما پیشرفت ها واقعا غیرقابل کتمان است؛ دولت یازدهم توانست نفس به شماره افتاده عرصه فرهنگ و هنر را جان تازه ای دهد.
وی تصریح کرد: از این روست که جمهوری اسلامی ایران توانست در این چند سال اخیر، به طور میانگین، هر روز یک جایزه بین المللی را در حوزه های فرهنگی دریافت و ایران را در انظار بیرونی سربلندتر کند.
رئیس سابق سازمان سینمایی افزود: مطمئن هستم که چهار سال آینده، سال های شکوفایی و اعتلای فرهنگ کشور است؛ مجموعه برنامه ریزی و تمام اقداماتی که در این چهار سال صورت پذیرفت یا بذر امور ریشه ای پخش شد و ثمره های آن را باید در چهار سال دوم مشاهده و استفاده کرد.
وی تاکید کرد: دکتر روحانی از همان ابتدا به خوبی دریافت که مهم ترین پرونده مربوط به ملت ایران که باید حل و فصل شود، پرونده هسته ای است و حل آن، موجب تسهیل در انجام بسیاری دیگر از پرونده های مهم کشور می شود.
ایوبی با اشاره به اینکه ما در عرصه فرهنگ و هنر، از بزرگ ترین تولیدکنندگان هستیم و محصولاتمان باید عرضه خارجی شود، افزود: تا چند سال پیش مسیر این امر بسته بود و برجام راه را باز کرد. برداشته شدن تحریم ها و بیرون آمدن ایران از فصل 7 منشور سازمان ملل متحد هم موجب شد تا موج عظیمی از گردشگران خارجی روانه ایرن شوند.
این مدیر فرهنگی تاکید کرد: آمدن گردشگر، یعنی ایجاد شغل، یعنی عرضه شدن محصولات فرهنگی و فروش کالای فرهنگی، فراموش نکنیم که روحانی تنها نامزدی است که برنامه های فرهنگی خود را شفاف و کامل اعلام کرده؛ برنامه هایی عملیانی و کاملا اچرایی، زیرا به تداوم راه کنونی معتقد است.
وی ادامه داد: بسیاری از دغدغه های اهالی هنر در برنامه جامع فرهنگی دولت دوازدهم دیده شده؛ به ویژه بحث افتصاد هنر که نگاه آزادی به عرصه مدیریت هنر دارد و فضا را برای بروز نوآوری ها بازتر می کند.
ایوبی همچنین اظهار داشت: باید بدانیم که جلوی خلاقیت را نه باید گرفت و نه می شود گرفت؛ فرهنگ و هنر عرصه تبلور خلاقیت هاست؛ نگاه دکتر روحانی هم برخلاف رقبایش، بر افزایش بسترهای شکوفایی خلاقیت است.


تاریخ خبر: دوشنبه 25 اردیبهشت 1396
ساعت: 2:34:43 PM