آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
  • Monday  6  May  2024
  • دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

قله دماوند مقصد گردشگران ملي و بين المللي است

   خبر قله دماوند مقصد گردشگران ملي و بين المللي است

قله دماوند مقصد گردشگران ملي و بين المللي است ...

رضا مقدم با بيان اينکه قله دماوند مانند نگيني در لاريجان مي درخشد که جزو لاينفک بخش لاريجان و آمل است، ادامه داد: اکثر مسافران نوروزي از اين بخش عبور مي کنند و سعي کرديم در مدت کوتاهي که اقامت مي کنند، بخش را به مسافرين معرفي کنيم.
بخشدار لاريجان با اشاره به شرايط اقليمي و جوي منطقه بيان کرد: با تدابيري که از قبل انديشيديم با توزيع نفت، گازوئيل، و توزيع منظم کپسول گاز در اين بخش کوهستاني، هيچ گونه کمبود سوخت نداشتيم.
مقدم با بيان اينکه هيچ گونه کمبود سوخت در لاريجان نداشتيم، گفت:در بدترين شرايط آب و هوايي که برف آمده بود نمايندگي هاي سوخت رساني لاريجان 40 تا 60 هزار ليتر جدا از سوخت توزيع شده ازقبل، ذخيره داشتند تا در زمان بحران احتمالي با هيچ مشکلي مواجه نشويم و تمامي راه هاي تردد روستايي اين بخش با تلاش هاي بي وقفه اداره راهداري لاريجان و شهرستان آمل مشکلي نداشت.
مقدم با اشاره به اينکه دهياران اين بخش جاذبه هاي گردشگري را به مسافران معرفي مي کنند، ادامه داد:دهياران مسافراني که به اين بخش سفر مي کنند آثار تاريخي، آبشار و مناطق ديدني را معرفي مي کنند تا با اين کار، صنعت توريسم را در بخش لاريجان گسترش بدهيم.
اين مسئول اظهار داشت: براي فصل تابستان، راه هاي روستايي را آسفالت کرديم تا مشکلات راه هاي روستايي مرتفع شود و جاده هاي خاکي، صعب العبور و يا رانشي که جان اهالي را به خطر مي اندازد نداشته باشيم.
بخشدار لاريجان با بيان اينکه جمعيت ثابت در بخش و بومي 20 هزار نفر است، افزود: در فصل بهار و تابستان و تعطيلات آخر هفته جمعيت اين بخش به بيشتر از 110 هزار نفر هم مي رسد.
مقدم با اشاره به 80 آبادي بخش کوهستاني لاريجان که 27 روستاي آن داراي دهياري است بيان کرد: دو شهر گزنگ و رينه در بخش وجود دارد و هيچ يک از روستاهاي آن به جز روستاي فيس در دهستان نمارستاق بدون سکنه نيست.
مقدم با بيان اينکه آب گرم لاريجان تا به امروز پيشرفتي نسبت به آب گرم سرعين اردبيل نداشت، ادامه داد: اگر بتوانيم در بخش گردشگري، اين روستا را توسعه بدهيم، شاهد توريسم بيشتري در بخش خواهيم بود و باعث شکوفايي اقتصادي و رونق اقتصادي مي شود و اين کار توسط دهياري اين روستا با همکاري اداره ميراث فرهنگي و گردشگري در حال انجام است.


تاریخ خبر: دوشنبه 16 اسفند 1395
ساعت: 3:05:37 PM