آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
  • Sunday  28  April  2024
  • یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

کانتاس از ایمن ترین شرکت های هواپیمایی جهان

   خبر کانتاس از ایمن ترین شرکت های هواپیمایی جهان

کانتاس از ایمن ترین شرکت های هواپیمایی جهان ...

همانطور که می دانید شرکت های هواپیمایی زیادی در دنیا فعالیت می کنند؛ شرکت هایی که باعث تسهیل در جابه جایی راحت مسافران به اقصی نقاط دنیا شده اند. امروزه شرکت های معروف هواپیمایی یا غول های صنعت هوایی تمام دنیا را پوشش می دهند و کمتر جایی از این کره خاکی هست که به آن دسترسی نداشته و پرواز نداشته باشند.
این شرکت ها باعث حمل و نقل آسان و جابه جایی سریع ما انسان ها شده اند؛ مسافت هایی که پیمودن آن ها در گذشته روز ها نه، بلکه ماه ها طول می کشید! اما حالا در طی تنها چند ساعت، این مسافت های طولانی هم طی می شوند و شما در طول چند روز می توانید چند بار این کره خاکی را دور بزنید و از نقطه ای به نقطه دیگر سفر کنید
احتمالا نام کانتاس به گوشتان خورده است؛ شرکت هواپیمایی که در سال 1920 میلادی در استرالیا تاسیس شد. این شرکت که در حقیقت بزرگترین شرکت هواپیمایی این قاره پهناور است، دارای تعداد زیادی هواپیمای مسافربری و باربری می باشد.
نماد این غول هواپیمایی برگرفته از فرهنگ این قاره کهن است و هارمونی جالبی با طبیعت این قاره دارد. همانطور که مشاهده می کنید، کانگرو لوگوی این شرکت است که شما با دیدن آن به هویت این برند پی خواهید برد؛ چراکه استرالیا به کشور کانگروها معروف است! با این تفاسیر مشخص است که مدیران این شرکت هواپیمایی توانسته اند به خوبی بر روی برندینگ کانتاس کار کنند.
شرکت هواپیمایی کانتاس همه روزه پرواز های زیادی به تمام نقاط دنیا انجام می دهد که در حال حاضر به بیش از 110 مقصد گوناگون در جهان پرواز های مسافربری و باربری را انجام می دهد.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید کانتاس دومین شرکت با قدمت دنیاست! نکته جالب توجه دیگر در خصوص این ایرلاین رخ ندادن هیچ گونه حادثه ای پس از سال 1951 است که باعث شده این ایرلاین در صدر لیست امن ترین خطوط هوایی دنیا قرار بگیرد.
یکی از موارد مهمی که در خصوص کانتاس باید به آن اشاره کنیم این است که این ایرلاین در حال رقابت با دیگر رقبای مشهور خود دست به اقدام های جالبی زده است که می توان از این موارد به خلق ارزش برای مشتریان و مسافران اشاره کرد.


تاریخ خبر: یکشنبه 08 اسفند 1395
ساعت: 3:23:47 PM