آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • Saturday  20  April  2024
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

گردشگری در برلین: 11 میلیون شب اقامت در نیمه اول سال 2022

   خبر گردشگری در برلین: 11 میلیون شب اقامت در نیمه اول سال 2022

گردشگری در برلین: 11 میلیون شب اقامت در نیمه اول سال 2022 ...

بر اساس این گزارش گردشگری در برلین به طور قابل توجهی بهبود یافته است. ژوئن قوی ترین ماه سال بود که مهمانان بین المللی در حال بازگشت هستند
برلین، آلمان - 4.36 میلیون مهمان در شش ماه اول سال به برلین سفر کردند و حدود 11.15 میلیون شب را در هتل های این شهر سپری کردند. این را می توان از ارقامی که دیروز توسط اداره آمار برلین-براندنبورگ منتشر کرد، مشاهده کرد. این حدود 65 درصد از سطح قبل از بحران در ورودی ها و حدود 70 درصد در اقامت های شبانه را نشان می دهد. آلمان با سهم 64 درصدی از اقامت های شبانه، مهم ترین بازار باقی مانده است. اما تعداد بیشتری از مهمانان بین‌المللی در حال بازگشت به پایتخت هستند: در حالی که مهمانان بین‌المللی سهمی معادل 29 درصد از اقامت‌های شبانه در سال 2021 را تشکیل می‌دادند، این رقم قبلاً بین ژانویه و ژوئن سال 2022 به 36 درصد افزایش یافته بود. بریتانیا، هلند و اسپانیا از مهم ترین بازارهای اروپایی در نیمه اول امسال بودند. ایالات متحده قوی ترین بازار خارج از کشور بود.
بورخارد کیکر، مدیرعامل بازدید از برلین: «مهمان‌ها به برلین بازمی‌گردند. این نشانه خوبی است برلین هیچ جذابیتی را از دست نداده است. برنامه راه‌اندازی مجدد برای اقتصاد بازدیدکنندگان که بازدید از برلین با همکاری وزارت اقتصاد، انرژی و شرکت‌های عمومی سنا اجرا شد، سهم تعیین‌کننده‌ای در این ارقام چشمگیر داشت.
پايتخت آلمان در سطح بين‌المللي نيز پايدار است: برلين به‌عنوان مقصد، نرخ اشغال هتل‌هاي 80.4 درصدي را در ژوئن سال جاري داشت. بنابراین، برلین در مقایسه با سایر کشورها، بخش گردشگری خود را به طرز چشمگیری دوباره راه اندازی کرده است - از این نظر، از لیسبون (80.1 درصد)، پاریس (80.0 درصد)، نیویورک (79.6 درصد) و لندن (78.5 درصد) بالاتر است. درصد) و پس از بارسلونا (84.3 درصد).

تعداد مهمانان جاذبه های گردشگری برلین نیز در نیمه اول سال روند مثبتی را نشان می دهد. بر اساس ابزار تحقیقات بازار «بینش بازدیدکنندگان»، تعداد بازدیدکنندگان برای سالن‌ها تقریباً در سطح سال 2019 بوده است. در میان چیزهای دیگر، داده‌های Interessenverband der turistikischen Attraktionen Berlins (Intoura) در بینش بازدیدکننده لحاظ می‌شود. موزه‌ها، بناهای یادبود و جاذبه‌های توریستی تنها 25 درصد کمتر از سال قبل از کرونا میهمانان را گزارش کردند. ژوئن برای آنها ماه قوی بود.
راه اندازی مجدد کمپین ها: visitBerlin از راه اندازی مجدد اقتصاد بازدیدکنندگان پشتیبانی کرد

ویزیت برلین همراه با وزارت اقتصاد، انرژی و شرکت های عمومی سنا، چندین کمپین را برای کمک به راه اندازی مجدد اقتصاد گردشگری و کنوانسیون برلین برگزار کرد. کمپین تابستانی «از دنیای برلین دیدن کنید» در حال حاضر اشتها را برای بازدید از برلین ایجاد کرده و توجه را به فصل تابستان پایتخت آلمان جلب می کند. بازاریابی برای موضوع «برلین محلی رفتن» در حال تشدید است. از آوریل، نمایشگاه رسانه ای بازدید برلین در اروپا و آمریکا تور می کند تا خبرنگاران جهان را با اخبار مربوط به برلین آشنا کند. کمپین کنوانسیون «به من بگو، برلین» برای تقویت بخش کنفرانس و همایش توسعه داده شد. انتظار می‌رود حدود 800 شرکت‌کننده از صنعت سفر و بخش کنوانسیون برای یک رویداد شعبه بین‌المللی برای گردشگری و اقتصاد رویداد که در حال حاضر در حال آماده‌سازی است، در برلین حضور داشته باشند.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 25 امرداد 1401
ساعت: 1:23:32 PM