آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • چهار‌شنبه 05 اردیبهشت 1403
  • Wednesday  24  April  2024
  • چهار‌شنبه 05 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

پنت هاوس های Ian Schrager’s The Madrid EDITION، دو تا از بزرگترین سوئیت های شهر را ارائه می دهند.

   خبر پنت هاوس های Ian Schrager’s The Madrid EDITION، دو تا از بزرگترین سوئیت های شهر را ارائه می دهند.

پنت هاوس های Ian Schrager’s The Madrid EDITION، دو تا از بزرگترین سوئیت های شهر را ارائه می دهند. ...

پنت هاوس مادرید و پنت هاوس اپرا هر کدام در دو طبقه چیده شده اند که بهترین پناهگاه های شهری را برای باهوش ترین مهمانان جهان فراهم می کنند. در طبقه بالای تفرجگاه شهری یان شراگر، The Madrid EDITION، در نقطه‌ای برجسته با چشم‌انداز غروب آفتاب رو به غرب، دو تا از بزرگترین و منحصر به فردترین پنت‌هاوس‌های پایتخت قرار دارند. پنت‌هاوس مادرید و پنت‌هاوس اپرا هر کدام در دو طبقه قرار گرفته‌اند که بهترین پناهگاه‌های شهری را برای باهوش‌ترین میهمانان جهان فراهم می‌کنند و از اتاق‌خواب‌های طبقه بالا و طبقات پایین دارای فضاهای سرگرم‌کننده، منظره‌ای باشکوه از برخی از برجسته‌ترین نشانه‌های معماری مادرید دارند. طراحی شده توسط John Pawson و Francois Champsaur زیر نظر Ian Schrager و آشپزخانه های ساقی. ورودی‌های تیره با پوشش بلوط به پالت‌های کم رنگ سفید و کرم، در کنار مبلمان سفارشی و بافت‌های طبیعی از کتانی، سنگ آهک و چوب منتهی می‌شوند. با هم، این یک بوم صادقانه و محتاطانه برای اثاثیه پیچیده، جزئیات غنی و شکوفایی خلاقانه مانند تخته‌های تخت با نور پس‌زمینه چشمگیر، که سفارشی با گچ ساخته شده‌اند، شکل می‌دهد و نشانه‌های آن را از شکل استادانه درگاه باروک هتل گرفته است. "من به این پروژه بسیار افتخار می کنم. هیچ یک از جزئیات نادیده گرفته نشده است و محصول نهایی یک مفهوم منحصر به فرد و جادویی ایجاد کرده است که در شهر بی رقیب خواهد بود.
پنت هاوس مادرید یک اقامتگاه خصوصی وسیع با مساحت 460 متر مربع است که بر فراز پشت بام های شهر با یک تراس پانوراما بی نظیر و یک استخر بی نهایت روباز خصوصی احاطه شده با فضای سبز سرسبز و مناظری از مرکز شهر تاریخی مادرید، نمادین ترین ساختمان Gran Via Plaza España de Lazascal de Plazascal de و Plaza de Plazas. . فضای داخلی شیک سرشار از بافت‌های طبیعی و اثاثیه‌ای زیبا مانند تخت خواب چرمی و چوبی توسط برند سبک زندگی BassamFellows و یک میز ناهار خوری بزرگ هشت نفره از سنگ مرمر سنگ تراورتن با پایه‌های فلزی لاکی است. این پنت هاوس را می توان با یک سوئیت مجاور ترکیب کرد تا یک محوطه خصوصی دو خوابه ایجاد کند. اتاق خواب اصلی دارای کمد لباسی خیره کننده برای کسانی است که به سبک سفر می کنند با پس زمینه ای از مناظر عالی از شهر.
نت هاوس اپرا در یک فضای سخاوتمندانه 289 مترمربعی چیده شده است و می توان آن را با دو سوئیت مجاور ترکیب کرد تا یک فرار از شهر سه خوابه را ارائه دهد. مانند پنت هاوس مادرید، پنت هاوس اپرا نیز دسترسی خصوصی به یک تراس منزوی و استخر بی نهایت، با چشم اندازهای خیره کننده از خط افق شهر از جمله بنای دیدنی معماری Palacio Real، Teatro Real را ارائه می دهد. مهمانانی که در پنت‌هاوس‌های The Madrid EDITION اقامت می‌کنند با لیموزین لوکس داخلی به و از هتل منتقل می‌شوند و همچنین در طول اقامت خود به موتور لوکس دسترسی خواهند داشت. ساکنان پنت هاوس همچنین پیشنهاد انحصاری سلامتی پنت هاوس را تجربه خواهند کرد که شامل ماساژ امضای EDITION است. این درمان یک ساعته با تمرکز بر نیازهای بدن، از ترکیبی از روغن‌های مغذی استفاده می‌کند که دارای رایحه چای سیاه برند EDITION توسط Le Labo است، رایحه‌ای غنی و پیچیده که برای استفاده از احساس رفاه و راحتی طراحی شده است. برای کسانی که به دنبال حفظ یا تکامل روال تناسب اندام خود هستند، جلسات تمرین شخصی سفارشی در خلوت پنت هاوس یا در باشگاه ورزشی پیشرفته نیز در دسترس است.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 11 امرداد 1401
ساعت: 10:49:00 AM