آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • Friday  26  April  2024
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

STR: هتل های کانادا بهترین عملکرد دوران همه گیری را دارند

   خبر STR: هتل های کانادا بهترین عملکرد دوران همه گیری را دارند

STR: هتل های کانادا بهترین عملکرد دوران همه گیری را دارند ...

هندرسونویل، تنسی - بر اساس داده‌های ژوئن 2022 STR، عملکرد هتل‌های کانادا بالاترین عملکرد دوران همه‌گیری بود، با نرخ ماهانه اتاق‌های هتل به بالاترین حد خود.

ژوئن 2022 (درصد تغییر نسبت به ژوئن 2019)

اشغال: 71.7% (-2.8%)
میانگین نرخ روزانه (ADR): 197.87 دلار کانادا (+8.8%)
درآمد هر اتاق در دسترس (RevPAR): 141.97 CAD (+5.7%)
علاوه بر بالاترین سطح ADR ثبت شده، سطح RevPAR ژوئن بالاترین سطح کشور از آگوست 2019 بود، در حالی که میزان اشغال بالاترین سطح از سپتامبر 2019 بود.
لورا باکستر، مدیر مهمان‌نوازی گروه CoStar، گفت: «ژوئن ماه استثنایی برای هتل‌های کانادا بود، با RevPAR برای اولین بار از زمان شروع همه‌گیری از سطح ۲۰۱۹ فراتر رفت، و در شرایط اسمی، به بالاترین سطح در تاریخ ژوئن رسید.» تجزیه و تحلیل برای کانادا CoStar Group شرکت مادر STR است.
باکستر گفت: «شاخص، شاخص RevPAR در همه انواع مکان‌ها بیش از 100 بود، از جمله در فرودگاه و هتل‌های شهری، برای اولین بار از زمان شروع همه‌گیری. محرک اصلی بازیابی RevPAR همچنان ADR است که برای چهار ماه متوالی بالاتر از سطح سال 2019 بوده است. در همین حال، میزان اشغال کمتر از حد قابل مقایسه قبل از همه گیری است، زیرا شکاف کوچک در تقاضای گروهی و روزهای هفته، متریک را از بهبود کامل باز می دارد. علیرغم کسری، افزایش تقاضای گروهی نیز روز به روز در حال افزایش است و به 2.5 میلیون شب اتاق در ژوئن رسیده است که از 2.9 میلیون در ژوئن 2019 افزایش یافته است. ADR گروه نیز برای اولین بار از 2019 فراتر رفت. اگرچه انتظار می رود تقاضای گروهی مطابق با روندهای فصلی در باقی مانده تابستان کاهش یابد، اما در صورتی که تقاضای اوقات فراغت از بین برود، نقشی اساسی در پاییز و بهار ایفا خواهد کرد.
در میان استان‌ها و مناطق، نوا اسکوشیا بالاترین سطح اشغال ماه ژوئن (79.7 درصد) را به ثبت رساند که 5.5 درصد بالاتر از سطح قبل از همه‌گیری بود.
در میان بازارهای اصلی، تورنتو بیشترین اشغال (84.4 درصد) را داشت که نسبت به سال 2019 0.9 درصد افزایش داشت. نکته قابل توجه، مونترال که میزبان گرندپری کانادا بود، به سطح اشغال 75.8 درصد رسید.
کمترین اشغال در بین استان ها در آلبرتا (62.1٪)، کاهش 2.1٪ نسبت به سال 2019 گزارش شده است. در سطح بازار، کمترین اشغال در ادمونتون (-8.9٪ تا 53.6٪) گزارش شده است.
باکستر گفت: جدیدترین داده‌های آمار کانادا نشان می‌دهد که تعداد بازدیدکنندگان بین‌المللی بسیار بالاتر از سطح 2021 است، اما کمتر از نیمی از سال 2019 با 47 درصد باقی می‌ماند که فرصتی بزرگ برای هتلداران برای بهره‌مندی از بازدیدهای بین‌المللی بیشتر است. با این حال، در اواسط ماه جولای، آزمایش‌های تصادفی برای مسافران هوایی ورودی کاملاً واکسینه‌شده از سر گرفته شد و بر دردسر عبور از مرز کانادا افزود. این تغییر احتمالاً فشار نزولی بر بهبود تقاضای بین‌المللی خواهد افزود. خوشبختانه، بازار داخلی تقاضای هتل را برای باقی مانده تابستان قوی نگه می دارد و شواهد حکایتی نشان می دهد که سرعت رزرو در ماه سپتامبر قوی است. با این حال، با افزایش نرخ‌های بهره و هزینه‌ها، هزینه‌های اختیاری مسافران داخلی احتمالاً به طور فزاینده‌ای در سه ماهه چهارم 2022 و سه ماهه اول 2023 مورد بررسی قرار می‌گیرد. در آن زمان، بهبود تقاضای هتل‌های بین‌المللی و سایر بخش‌های عقب مانده، برای جایگزینی هر کاهشی حیاتی‌تر خواهد بود. تقاضای بخش اوقات فراغت را کاهش داده است، که تاکنون منجر به بهبودی شده است.


تاریخ خبر: یکشنبه 09 امرداد 1401
ساعت: 10:28:09 AM