آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 09 فروردین 1403
  • Thursday  28  March  2024
  • پنجشنبه 09 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

GlobalData می گوید ، اسلوونی می تواند مقصد بعدی گرایش در اروپا باشد

   خبر GlobalData می گوید ، اسلوونی می تواند مقصد بعدی گرایش در اروپا باشد

GlobalData می گوید ، اسلوونی می تواند مقصد بعدی گرایش در اروپا باشد ...

GlobalData ، یک شرکت پیشرو داده و تجزیه و تحلیل می گوید ، اسلوونی در حالی که هنوز یک مقدار نسبتاً ناشناخته در صحنه بین المللی است ، دارای ویژگی های کلیدی مورد نیاز برای تبدیل شدن به مقصد بعدی روند اروپا در سفرهای پس از همه گیری است.
براساس GlobalData ، ورود بین المللی به اسلوونی در سال 2019 به 4.7 میلیون نفر رسیده است. این مجموع به این معنی بود که کشور کوچک اروپای مرکزی حتی در میان 25 کشور پربازدید اروپا قرار ندارد. با داشتن نرخ رشد سالانه ترکیبی چشمگیر (CAGR) 9.7٪ بین سالهای 2010 و 2019 برای ورودهای ورودی ، واضح بود که اخبار محصولات گردشگری کم ارزش اسلوونی رو به گسترش است. با این حال ، بخش قابل توجهی از بازدید کنندگان بین المللی از بازارهای مبدا هستند که از لحاظ جغرافیایی به کشور متصل هستند ، تقریباً 50٪ مسافران ورودی در سال 2019 یا از اتریش ، ایتالیا ، مجارستان یا کرواسی وارد می شوند. این بدان معناست که پتانسیل فوق العاده ای برای استفاده از اسلوونی در بازارهای منبع دست نخورده در مناطق دورتر وجود دارد.
رالف هولیستر ، تحلیلگر سفر و جهانگردی در GlobalData ، اظهار داشت: "محصول گردشگری اسلوونی به طور طبیعی با روند مسافران در حال ظهور مطابقت دارد ، که می تواند ورود جهانی را به سرعت پس از همه گیری بازگرداند. در سال 2016 ، اسلوونی با جایزه میراث جهانی نشنال جئوگرافیک به عنوان پایدارترین کشور جهان شناخته شد و در همان سال پایتخت لیوبلیانا از طرف کمیسیون اروپا به عنوان "پایتخت سبز اروپا" اعطا شد. براساس GlobalData * ، 42٪ از مصرف کنندگان جهانی اکنون "اغلب" یا "همیشه" تحت تأثیر چگونگی سازگار بودن با محیط زیست یک محصول یا خدمات هستند ، با اشاره به اینکه اسلوونی می تواند به مقصد اصلی مسافران مسئول پس از شیوع بیماری تبدیل شود. "
علاوه بر این ، بیش از یک سوم اسلوونی در شبکه اتحادیه اروپا از سایت های ویژه محافظت شده قرار دارد ، این کشور 10 هزار کیلومتر مسیر پیاده روی مشخص شده را ارائه می دهد. با توجه به بیماری همه گیر ، بسیاری از مسافران به انتخاب تعطیلات در فضای باز در مکانهایی که فاصله زیادی با مناطق پرجمعیت دارند ادامه خواهند داد. این روند همچنین به دست اسلوونی خواهد افتاد ، به ویژه اینکه بسیاری از مصرف کنندگان فکر می کنند این کشور هنوز "در مسیر شکست" قرار ندارد و توسط گردشگری لجام گسیخته است.
هالیستر ادامه می دهد: «وقت بیشتر برای گذراندن وقت آنلاین می تواند باعث افزایش آگاهی از اسلوونی شود. طبق GlobalData * ، 37٪ از مصرف کنندگان جهانی شروع به گذراندن وقت بیشتر آنلاین به دلیل همه گیری کرده اند. صرف زمان بیشتر آنلاین باعث شده است که بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال مقصد بعدی برای تعطیلات خود باشند. قرار دادن زمان بیشتر برای ایجاد برنامه های سفر ، احتمال انتخاب مقاصد جذاب تر توسط مصرف کنندگان به دلیل سطح بالاتری از تحقیقات را افزایش می دهد. این می تواند منجر به نشان دادن محصول گردشگری اسلوونی برای مصرف کنندگان بیشتر در سراسر جهان شود.
"اگرچه اسلوونی برای رقابت با اسپانیا و فرانسه راه طولانی را در پیش دارد ، اما آنچه این کشور می تواند ارائه دهد به طور مستقیم با خواسته های مسافران در حال ظهور متناسب است. همراه با افزایش زمان صرف شده برای تحقیقات مقصد ، پتانسیل مقصد می تواند در بازارهای اصلی منبع در سراسر جهان بیشتر دیده شود. "
* GlobalData’s Q1 2021 نظرسنجی مصرف کننده


تاریخ خبر: دوشنبه 24 خرداد 1400
ساعت: 10:13:52 AM