آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 10 فروردین 1403
  • Friday  29  March  2024
  • آدینه 10 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

شرکت هواپیمایی اتحاد از بازگشت مسافران آمریکایی به ابوظبی استقبال می کند

   خبر شرکت هواپیمایی اتحاد از بازگشت مسافران آمریکایی به ابوظبی استقبال می کند

شرکت هواپیمایی اتحاد از بازگشت مسافران آمریکایی به ابوظبی استقبال می کند ...

ابوظبی ، امارات متحده عربی - شرکت هواپیمایی اتحاد از بازگشت مسافران آمریکایی به ابوظبی پس از اضافه شدن ایالات متحده به لیست سبز امارات متحده عربی استقبال می کند ، به مسافران تفریحی و تجاری از ایالات متحده اجازه می دهد بدون مجبور به قرنطینه شدن از پایتخت امارات متحده عربی بازدید کنند.

ابوظبی یک مقصد فرهنگی ، آشپزی و ساحلی الهام بخش است و همچنین یک توقفگاه ایده آل در مسیر مقصد دیگری است که در حال حاضر برای آمریکایی ها مانند دبی ، مالدیو ، سیشل و سریلانکا باز است.

وینسنت فراسکوگنا ، معاون رئیس جمهور آمریکا ، اتحاد ایرویز گفت: "بسیاری از نقاط عطف مهم در مبارزه با COVID-19 ، چه در ایالات متحده و چه در ابوظبی ، ما را به این روز مهم تبدیل کرده است." اتحاد و ابوظبی در پیشگام کاهش ویروس با برنامه های بهداشتی و بهداشتی واکسیناسیون ، و ما خوشحالیم که با اعلام فروش ویژه کرایه بار دیگر از آمریکایی ها استقبال می کنیم. "
سلامتی و ایمنی مسافران از اولویت های اتحاد در طی همه گیر شدن بیماری بوده است و همچنان که مقصد بیشتری برای مسافران بین المللی باز می شود ، همچنان خواهد بود. برنامه Etihad Wellness به عنوان یک تلاش پیشرو در صنعت برای مبارزه با شیوع COVID-19 شناخته شده است و در ماه فوریه ، اتحاد با 100٪ خلبانان و خدمه کابین خود واکسینه شده به عنوان اولین خط هوایی در جهان شناخته شد. برای آرامش خاطر بیشتر ، از آگوست سال 2020 ، اتحاد تنها شرکت هواپیمایی در جهان است که آزمایش COVID PCR را قبل از عزیمت و ورود به ابوظبی برای 100٪ از مسافران در سراسر شبکه جهانی خود اجباری کرده است.

هواپیمایی اتحاد در حال حاضر از سه دروازه ایالات متحده بدون توقف به ابوظبی پرواز می کند: نیویورک (JFK) ، واشنگتن دی سی (DCA) و شیکاگو (ORD). با ارائه کرایه های اقتصادی ، کلاس تجاری و کلاس اول ، تجربه حمل و نقل داخلی تغییر یافته است تا تماس مسافران و خدمه به حداقل برسد در حالی که هنوز بسیاری از راحتی های لوکس معروف به این ایرلاین را ارائه می دهد. در فرودگاه ، پرواز همچنین متوجه خواهد شد که روند ورود به سیستم بدون تماس انجام شده است.

مسافران کلاس بیزینس و کلاس اول پس از ورود به ابوظبی از دسترسی به سالن اتحاد و همچنین در صورت اقامت در شهر یا رفتن به دبی از حمل و نقل رایگان از طریق اتحاد راننده به هتل خود لذت می برند. در ابوظبی چیزهای زیادی برای گشت و گذار وجود دارد ، از جمله تفریحات و هیجانات پارک های تفریحی جزیره یاس ، سواحل آرام و مکان های فرهنگی مانند لوور ابوظبی و شکوه مسجد جامع شیخ زاید و کاخ قصر الوطن


تاریخ خبر: سه‌شنبه 18 خرداد 1400
ساعت: 3:14:59 PM