آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • Thursday  25  April  2024
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

FINN Partners توسط گروه Trip.com به عنوان آژانس ثبت جهانی معرفی شد.

   خبر FINN Partners توسط گروه Trip.com به عنوان آژانس ثبت جهانی معرفی شد.

FINN Partners توسط گروه Trip.com به عنوان آژانس ثبت جهانی معرفی شد. ...

کارشناسان سفر FINN در سراسر جهان برای هدایت ارتباطات جامع شرکت ها و برنامه های رسانه های اجتماعی
آژانس ارتباطات و بازاریابی جهانی ، گروه سفر و سبک زندگی FINN Partners از طرف Trip.com Group ، یکی از بزرگترین و معتبرترین ارائه دهندگان خدمات سفر در جهان ، به عنوان آژانس ثبت نام شد.
با پوشش یک مسئولیت جهانی ، این حساب توسط CatchOn ، یک شرکت FINN Partners در سراسر دفاتر خود در چین و هنگ کنگ و تیم های FINN در لندن و نیویورک و در کنار تیم Trip.com مستقر در شانگهای ، هدایت می شود.
تیم جهانی که در ایالات متحده ، اروپا و آسیا فعالیت می کند ، دامنه گسترده ای از فعالیت های ارتباطی شرکت ها را برای ارتقا brands مارک های گروه Trip.com و تقویت اعتبار شرکت در میان مصرف کنندگان و همچنین سهامداران تجاری و تجاری ایجاد و پیاده سازی خواهد کرد. این وظیفه ، که در ماه مارس آغاز می شود ، شامل ایده پردازی خلاقانه است. روابط رسانه ای شرکت ها و مصرف کنندگان ؛ توسعه محتوا ارتباطات بحرانی و رسانه های اجتماعی.
کار اصلی FINN برای Trip.com Group استفاده از پایگاه داده عمیق خود برای کمک به مشاوره در مورد روندها و همچنین بازسازی و بازیابی برای مقاصد گردشگری و سازمان ها است ، زیرا صنعت از تأثیر COVID19 حرکت می کند. وظایف FINN همچنین شامل تقویت تعهد گروه Trip.com برای گردشگری پایدار است.
دبی فلین ، مدیر شریک جهانی سفر عملی برای FINN Travel & Lifestyle اظهار داشت ، "به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات سفر در جهان ، Trip.com Group در موقعیتی استراتژیک قرار دارد تا از مهارت رهبری گروه در آسیا در این زمان حساس برای رهبری استفاده کند. راه بهبود صنعت. با استفاده از ردپای جهانی و تخصص ما ، رویکرد هاب و سخنرانی FINN Partners ، تیم گروه Trip.com را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد ، زیرا ما مکالمه شرکت ها را پیرامون این بهبود و به ویژه نقش ذاتی چین در ایجاد اعتماد به نفس به بازار سفر بین المللی هدایت می کنیم. "
پلوتو پنگ ، رئیس روابط عمومی جهانی در گروه Trip.com ، اظهار داشت ، "ما خوشحالیم که وقتی از یک بحران جهانی خارج می شویم و وارد مرحله بهبود مهم برای ما و صنعت می شویم ، با FINN Partners همکاری می کنیم. سفر و فن آوری ترکیبی FINN ، اثری جهانی اثبات شده و تجربه گسترده بحران با چندین مشتری در این چالش های دشوار برای صنعت مسافرت ، بدان معنی بود که آنها شریک مناسبی برای ما بودند تا مارک را به دوره جدیدی برای سفر برسانیم. "
نمونه کارهای سفر جهانی FINN Partners شامل گروه های هتل دار پیشرو مانند Mandarin Oriental Hotel Group ، Six Senses Hotels & Resorts ، مقاصدی مانند آفریقای جنوبی ، دبی ، جامائیکا ، ایتالیا و همکاری با انجمن های پیشرو صنعت جهانی از جمله شورای مقاومت است.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 26 اسفند 1399
ساعت: 10:54:02 AM