آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 31 فروردین 1403
  • Friday  19  April  2024
  • آدینه 31 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

Celebrity Cruises شروع سفرها به گالاپاگوس را از سال 2023 اعلام کرد.

   خبر Celebrity Cruises شروع سفرها به  گالاپاگوس را  از سال  2023 اعلام کرد.

Celebrity Cruises شروع سفرها به گالاپاگوس را از سال 2023 اعلام کرد. ...

فرصتی برای گشت و گذار در این مقصد منحصر به فرد در نهایت لوکس.
میامی - مشهورترین سفرهای دریایی سفرهای 2023 خود را در اطراف جزایر خیره کننده گالاپاگوس اعلام کرده است - مناسب برای کسانی که می خواهند تعطیلاتی را که در لیست "باید" هر مسافر جهان قرار دارد ، برنامه ریزی کنید.
از شب سال نو 2022 ، مارک جدید مسافرتی لوکس شش برنامه سفر بی نظیر و عمیق ارائه می دهد که با دقت طراحی شده اند تا مسافران بهترین جزایر را در هر قایقرانی تجربه کنند. میهمانان همچنین می توانند از بین سه کشتی خیره کننده - مگا قایق تفریحی مجلل ، پیشرفته ، Celebrity Flora ، برنده جایزه Celebrity Xpedition و صمیمیت 16 مسافر Celebrity Xploration انتخاب کنند.
برای کسانی که به دنبال کشف عجایب دیدنی Galapagos در نهایت تجملات هستند ، Celebrity Flora ، یک مگا قایق بادبانی ساخته شده به طور خاص برای حرکت در آبهای این بهشت طبیعی ، ایده آل است. این کشتی با الهام از جزایر ساخته شده و با مواد طبیعی و آخرین فن آوری های زیست محیطی ساخته شده است و یکپارچه با محیط اطراف ادغام می شود. و ، برای غرق شدن کامل مسافران در این چشم انداز خارق العاده ، طبیعت شناسان دارای گواهی از پارک ملی گالاپاگوس برای هدایت سفر در آن حضور دارند.
در سال 2023 ، Celebrity Flora® دو سفر دریایی فراموش نشدنی را در اطراف گالاپاگوس ارائه می دهد: سفرهای Outer Loop و Inner Loop. در هر سفر ، مهمانان حیات وحش عجیب و غریب را مشاهده می کنند ، در جزایر آتشفشانی و سواحل ماسه سیاه قدم می زنند و از زیباترین مناظر دنیا دیدن می کنند.
در همین حال ، Celebrity Xpedition و Celebrity Xploration هر دو حلقه 7 شبانه گالاپاگوس شمالی حلقه و 7 شب گالاپاگوس جنوبی لوپ را کشف می کنند. در این مقصد خارق العاده ، هر جزیره تجربه های منحصر به فرد خود را دارد ، از پیاده روی در مناظر آتشفشانی دنیای دیگر گرفته تا غواصی در کنار لاک پشت های دریایی در زیستگاه طبیعی خود.علاوه بر این ، تعطیلات با سفرهای مشهور به جزایر گالاپاگوس شامل همه می شود ، به این معنی که مهمانان مجبور نیستند حتی یک دقیقه به تفکر در مورد تدارکات و جزئیات بپردازند. در کنار سفرهای دو بار در روز در ساحل با راهنمای طبیعت شناسان دارای گواهینامه پارک ملی گالاپاگوس ، غذاهای محلی تهیه شده از منوهای ساخته شده توسط یک آشپز با ستاره میشلن ، نوشیدنی ، فای نامحدود ، نکات ، اقامت در هتل های لوکس و پروازهای بین اکوادور و جزایر ، همه چیز به فکر افتاده است - حتی هر وسیله مورد نیاز ، مانند دستگاه های غواصی ، لباس های مرطوب ، دوربین شکاری و موارد دیگر نیز در آن گنجانده شده است.
در سراسر کشتی ها ، سفرهای مشهور بسته های تعطیلات 10 تا 16 شب را ارائه می دهدو ماجراهای حتی بیشتر لیست های سطل را به یک تعطیلات از تاریخ و فرهنگ کویتو ، جذابیت و زیبایی لیما ، و جذابیت باستانی اضافه می کند. ماچو پیچو ، ارگ افسانه ای اینکا ، در ارتفاعات آند قرار گرفته است.


تاریخ خبر: دوشنبه 25 اسفند 1399
ساعت: 11:12:50 AM