آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • چهار‌شنبه 05 اردیبهشت 1403
  • Wednesday  24  April  2024
  • چهار‌شنبه 05 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

TailHail برای جلب پرواز مردم ، عضویت جت خصوصی رایگان را راه اندازی می کند

   خبر TailHail برای جلب پرواز مردم ، عضویت جت خصوصی رایگان را راه اندازی می کند

TailHail برای جلب پرواز مردم ، عضویت جت خصوصی رایگان را راه اندازی می کند ...

مأموریت TailHail دموکراتیک سازی هواپیمایی خصوصی و امکان دسترسی مقرون به صرفه به هواپیماهای خصوصی از طریق یک وب سایت اختصاصی است که با استفاده از فناوری منحصر به فرد صنعت ، پروازهای خصوصی را برای توده های سراسر جهان فراهم می کند.شرکت فناوری هواپیمایی TailHail پیشنهاد عضویت رایگان را برای حمایت از کسانی که به دنبال گزینه پرواز ایمن و ایمن در این تابستان هستند ، ارائه داده است.
TailHail که توسط جیمز مون ، کارآفرین هواپیمایی 27 ساله تأسیس شد ، یک سکوی شخصی هواپیمایی مستقر در عضویت را فراهم می کند که هزینه های پیش پرواز خصوصی را کاهش می دهد. TailHail افراد ، خانواده ها و مشاغل را قادر می سازد پروازهای خصوصی خود را رزرو کنند ، حساب های منشور خود را مدیریت کرده و در فرصت های پایدار تقسیم پرواز شرکت کنند.
مأموریت TailHail دموکراتیک سازی هواپیمایی خصوصی و امکان دسترسی مقرون به صرفه به هواپیماهای خصوصی از طریق یک وب سایت اختصاصی است که با استفاده از فناوری منحصر به فرد صنعت ، پروازهای خصوصی را برای توده های سراسر جهان فراهم می کند. این شرکت فناوری در اوایل سال 2020 توسط چندین Angels محلی از جمله نیل استفنسون ، سرمایه گذار فن آوری سری پشتیبانی شد. از زمان راه اندازی این سیستم عامل ، آنها تقاضای قابل توجهی از سوی افراد ، خانواده ها و مشاغل جهانی را تجربه کرده اند.
برای هر عضوی که به عنوان بخشی از این پیشنهاد منحصر به فرد ثبت نام می کند ، به پلت فرم پرواز ابتکاری TailHail ، مزایای گسترده فقط برای اعضا و یک مشاور خصوصی پرواز دسترسی خواهند داشت.
در مورد راه اندازی عضویت ، مدیر اجرایی جیمز مون تیل هیل گفت: "این یک روش واقعا عالی برای نشان دادن حمایت ما در دوازده ماه سخت برای همه است. این پیشنهاد برای هرکسی آزاد است و امیدواریم که در صورت بازگشایی مجدد مرزها به کسانی که به دنبال گزینه پرواز مستقیم و ایمن هستند کمک کند.
"ما مشتریانی در سراسر جهان داریم که قبلاً هرگز پرواز خصوصی نداشته اند و می خواهند در نتیجه COVID با امنیت بیشتری پرواز کنند. مردم از ازدحام در فرودگاه ها می ترسند - آنها هنگام تصمیم گیری در مورد سفر ، سلامتی خود را در درجه اول قرار می دهند. "در حالی که پرواز خصوصی غالباً گران قیمت است و فقط برای افراد معدودی انتخاب می شود ، مون معتقد است که عملکرد "اشتراک پرواز" در سیستم عامل آنها مانع مالی را که معمولاً با سفرهای هوایی خصوصی همراه است کاهش می دهد.
"اگر شما به یک رویداد ورزشی یا تجاری می روید و می دانید که شخص دیگری از شهر شما نیز به همان رویداد می رود ، می توان با به اشتراک گذاشتن پرواز با هم هزینه پرواز خصوصی را به میزان قابل توجهی کاهش داد. ما از طریق سیستم عامل خود در حال ایجاد یک جامعه جهانی از افراد و مشاغل مشابه هستیم که می خواهند مزایایی را که پروازهای خصوصی می تواند ارائه دهد اما هزینه های بسیار کمتری را تجربه کنند. "


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 20 اسفند 1399
ساعت: 11:25:23 AM