آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 10 فروردین 1403
  • Friday  29  March  2024
  • آدینه 10 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

AlUla Old Town به روی بازدیدکنندگان باز است

   خبر AlUla Old Town به روی بازدیدکنندگان باز است

AlUla Old Town به روی بازدیدکنندگان باز است ...

این سایت در سال 2017 توسط کمیسیون سلطنتی AlUla (RCU) به روی بازدید کنندگان بسته شد و برنامه هایی برای حفاظت و بازگرداندن آن برای لذت بردن از جامعه محلی و بازدید کنندگان برای نسل های آینده در نظر گرفته شده است.
آلولا ، پادشاهی عربستان سعودی - شهر قدیمی AlUla پس از سه سال وقفه برای بازسازی و حفاظت گسترده در بخشهایی از ساختمانهای کاملاً سنگی و آجری گلی ، از اولین بازدید کنندگان خود که پس از سه سال وقفه متوقف شده اند ، استقبال کرده است. این سایت ، یکی از چهار مکان مهم میراث در AlUla ، خانه پادشاهی های باستان ، اکنون به عنوان یک منطقه گردشگری در طول سال رسماً افتتاح شده است و پس از اتمام کارها چهار غذاخوری جدید ، یک غذای ویژه ، سرگرمی و یک غرفه صنایع دستی ارائه می دهد. تخمین زده می شود AlUla Old Town در قرن 12th تأسیس شده و از آن زمان تا 1980 زندگی می کرد که آخرین ساکنان برای مسکن مدرن تر آنجا را ترک کردند. برای نزدیک به 40 سال آینده این سایت برای بازدید ساکنان سابق و دیگران باز بود ، با این وجود ، طی سالها آسیب های زیست محیطی آسیب دید و به طور جدی خراب شد. این سایت سپس در سال 2017 توسط کمیسیون سلطنتی AlUla (RCU) به روی بازدید کنندگان بسته شد و برنامه هایی برای حفاظت و بازگرداندن آن برای لذت بردن از جامعه محلی و بازدید کنندگان برای نسل های آینده در نظر گرفته شده است. از آن زمان ، تلاش های مرمت و بازسازی بر اساس اصول یونسکو و استانداردهای بین المللی حفاظت و مرمت آثار باستانی و مکانها بر روی حفاظت از روش های درمانی احیا شده است. پس از تعمیر اولین دیوار Tantora ، ساعت آفتابی شهر و یک مکان مهم تاریخی ، برنامه حفاظت اولیه برای خانه ها و مساجد شهر قدیمی AlUla از سه مرحله اصلی تشکیل شده است: مطالعاتی مانند آزمایش مواد و زهکشی در سطح سایت ؛ بررسی جامع ساختمانها شامل اسکن لیزر سه بعدی. و تثبیت و حفاظت از مجموعه ای از خانه ها ، دو مسجد و دو خیابان اصلی. آخرین مرحله این پروژه در نوامبر 2019 آغاز شد و منطقه حفاظت شده هم اکنون برای بازدید کنندگان باز است. علاوه بر این ، جاده بخور در مجاورت شهرک فعال شده است و اکنون منطقه پر جنب و جوش برای خرید ، غذا خوردن و سرگرمی است.
فیلیپ جونز ، مدیر ارشد مدیریت مقصد و بازاریابی ، RCU بسیار خوشحال است که می تواند از بازدیدکنندگان این سایت بسیار مهم و جذاب استقبال کند. "AlUla Old Town یک فصل مهم در سفر AlUla در طول زمان است. این سایت کلید درک ، تداوم و تکامل مسیرهای تاریخی تجارت و زیارت است که AlUla را به عنوان مقصد قابل توجهی تا قرن 20 به عنوان مکانی که برای بازدید کنندگان است ، قرار داده است. امروز دوباره ، "فیلیپ گفت. امروزه بازدیدکنندگان می توانند به شهر قدیمی AlUla دسترسی پیدا کنند تا در جاده بخور که مملو از میوه است قدم بزنند و غرفه های بازار و همچنین صنایع دستی ، مد و سوغاتی را تولید کنند. بازدید کنندگان می توانند در یکی از غذاخوری های فضای باز از جمله جدیدترین رستوران غذای عالی AlUla Suhail ساکن شوند و غذاهای سنتی سعودی ، غذای معمولی One o One Burger یا یکی از چندین غذای سنتی را ارائه دهند. یک غرفه صنایع دستی برای دیدن نمایش های زنده هنرها و صنایع دستی باستان و یک مراسم شبانه روزی نیز به زودی ارائه می شود. برای یک تجربه غواصی بیشتر ، بازدید کنندگان می توانند یک تور را خریداری کنند که به خیابان های ویژه بازسازی شده که از Tantora Plaza و Sundial بازدید می کنند ، دو مسجد بازسازی شده AlZawiyah و حمد بن یونس و تا ارگ برای دیدن پرندگان از شهر دسترسی پیدا می کنند. و همچنین خانه های اخیراً حفاظت شده در انتهای جنوبی شهر. آنها این گزینه را دارند که خود هدایت شونده یا با rawi ، یکی از قصه گویان ماهر AlUla را انجام دهند. مایکل جونز ، مدیر حفاظت از میراث فرهنگی تأکید می کند که کارهای زیادی هنوز انجام نشده است. "این تیم در زمینه حفاظت از مناطق جنوبی و شرقی شهر قدیمی AlUla و استفاده از بهترین روش های حفاظتی ، آزمایش آجرهای مختلف گل و گچ و ایجاد رهنمودهایی برای بهترین اقدامات در زمینه حفاظت از معماری خاکی در AlUla در حال کار بوده است. مراحل آماده سازی ، اما کارهای دیگری در زمینه داخلی خانه های خیابان کنار مساجد و همچنین بقیه شهرهای قدیمی انجام شده است. " AlUla Old Town هم اکنون باز است و بازدیدکنندگان برای تعقیب دکه های بازار و دسترسی به Suhail رایگان هستند.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 19 اسفند 1399
ساعت: 12:22:57 PM