آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • Saturday  20  April  2024
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

در مورد تفاوت های قطب جنوب و شمال چه میدانید؟

   خبر در  مورد تفاوت های قطب جنوب و شمال چه میدانید؟

در مورد تفاوت های قطب جنوب و شمال چه میدانید؟ ...

هنگامی که مردم سفر خود را به مناطق قطبی برنامه ریزی می کنند ، اغلب از کشف تفاوت قطب جنوب و قطب شمال متعجب می شوند. متخصصان سفر قطبی کشتی Aurora Expeditions برخی از تفاوت های عمده را که باید در هنگام برنامه ریزی برای یک سفر قطبی به خاطر بسپارید ، به اشتراک می گذارند.
قطب جنوب و قطب شمال از بسیاری جهات با یکدیگر مخالفند. قطب شمال اشغال سرزمین اقیانوسی است که توسط قاره هایی از جمله ایسلند ، دانمارک (گرینلند) ، نروژ (سوالبارد) ، فنلاند ، سوئد ، کانادا ، روسیه و ایالات متحده آمریکا (آلاسکا) احاطه شده است. قطب جنوب قاره ای است که توسط اقیانوس احاطه شده است.
اقیانوس منجمد شمالی توسط خشکی محاصره شده است.در حالی که قطب جنوب در وسط قاره قطب جنوب در ارتفاع 9300 فوت (2835 متر) قرار دارد. قطب جنوب قاره ای پوشیده از یخ است که توسط اقیانوس جنوبی از سایر نقاط جهان جدا شده و مانند خندق آن را احاطه کرده است.
پنگوئن یا خرس قطبی؟
دوستداران پنگوئن پنگوئن را در قطب شمال پیدا نخواهند کردهفت گونه از هجده گونه پنگوئن جهان در قطب جنوب زندگی می کنند. خرس های قطبی در قطب شمال زندگی می کنند اما قطب جنوب زندگی نمی کند.
خیلی سرد؟ یا خیلی خیلی سرد؟
قطب جنوب و قطب شمال هر دو سرد هستند ، اما قطب جنوب بسیار بسیار سرد است. خوشبختانه برای مسافران قطب جنوب همه اعزام های قطبی در ماه های تابستان انجام می شود ، زمانی که هوا در قطب شمال و قطب جنوب کاملا معتدل است!
دمای تابستان در قطب شمال معمولاً بین -3 درجه سانتیگراد (26.6 درجه فارنهایت) و 10 درجه سانتیگراد (50 درجه فارنهایت) است اما در بعضی مناطق می تواند به اندازه 20 درجه سانتیگراد (68 درجه فارنهایت) گرم باشد. در شبه جزیره قطب جنوب ، میانگین سالانه حدود 10- درجه سانتی گراد (14 درجه فارنهایت) است ، حداکثر تابستان حدود 10 درجه سانتی گراد (50 درجه فارنهایت) است
گل یا بلورهای یخ؟
چشم انداز قطب شمال متنوع است - با مناظر نظیر چشم اندازهای چشمگیر ، کوه های یخی دیدنی و گلها و توت های رنگارنگ که در سراسر تاندرا قطب شمال شکوفا می شوند.منظره قطب جنوب کاملاً متفاوت است. مسافران قطب جنوب غرق در منظره ای اخروی از یخ شده اند ، جایی که قله های پوشیده از برف به آسمان می رود و یخچال های طبیعی در حالی که در دریاهای یخ زده حرکت می کنید ، فرو می ریزند.


تاریخ خبر: شنبه 25 بهمن 1399
ساعت: 9:53:26 AM