آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • Thursday  25  April  2024
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

Gulf air درهفتادمین سالگرد تولدش از هواپیمایی جدید ایرباس A321neoLR خود استقبال کرد.

   خبر Gulf air درهفتادمین سالگرد تولدش از هواپیمایی جدید ایرباس A321neoLR خود استقبال کرد.

Gulf air درهفتادمین سالگرد تولدش از هواپیمایی جدید ایرباس A321neoLR خود استقبال کرد. ...

A321neoLR Gulf Air به موتورهای CFM LEAP-1A مجهز شده و بزرگترین و پیشرفته ترین هواپیمای خانواده A320 است.
ماناما ، پادشاهی بحرین - شرکت هواپیمایی Gulf Air ، شرکت هواپیمایی ملی پادشاهی بحرین ، از ایرباس A321neoLR جدید خود که در جمعه 5 فوریه 2021 به وقت محلی در ترمینال جدید فرودگاه بین المللی بحرین نشست ، استقبال کرد. هفتادمین سالگرد تولد شاهین طلایی ویژه که طراحی نمادین و پرنعمت خطوط هوایی قرن گذشته را با ظاهری نو به نمایش گذاشته است. این هواپیما پس از تحویل از مرکز تحویل ایرباس در هامبورگ آلمان ، مسیرهای طولانی اروپا و همچنین مجموعه ای از مقاصد GCC را اجرا خواهد کرد. این هواپیما دومین سفارش هواپیمای A321neo است که شامل 8 فروند هواپیما مجهز به صندلی های تختخواب است. Gulf Air اولین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه بود که تختخوابهای کاملا تخت را برای این نوع هواپیما معرفی کرد.
آقای زاید آر. آلزایانی ، رئیس هیئت مدیره Gulf Air گفت: "ما خوشحالیم که در ویژه برنامه هفتادمین سالگرد تولد شاهین طلایی ، از جدیدترین هواپیمای خود ، ایرباس A321neoLR در ناوگان خود استقبال می کنیم. وی افزود موقعیت ما را در بازارهای متوسط و طولانی تقویت می کند زیرا محصولی پیشرفته است که بهترین خدمات کلاس را به مسافران ما ارائه می دهد. ارتباطی که ما با ایرباس داریم بسیار قوی است و ما به همکاری نزدیک آنها با هدف توسعه بیشتر ناوگان و محصولات خود برای اطمینان از بالاترین سطح رضایت مشتری ادامه می دهیم.
هواپیمای جدید 16 صندلی تختخواب تخت Falcon Gold و 150 صندلی کلاس اقتصادی را به نمایش می گذارد و تعهد گلف ایر در بوتیک بودن خط هوایی خاورمیانه را بیش از پیش تقویت می کند. همه صندلی ها به جدیدترین فناوری سرگرمی در حین پرواز و ویژگی های راحتی در صندلی مجهز هستند که برای هر مسافر عملی و کاربرپسند است. این هواپیما با داشتن امکان شخصی سازی بیشتر ، کابین خنک تر و روند سریعتر سوار شدن و پیاده شدن ، از تجربه کلی بوتیک برخوردار است. هواپیمای جدید همچنین به اتصال اینترنت بی سیم (WiFi) مجهز خواهد شد زیرا این شرکت هواپیمایی همچنان بهترین خدمات را در کلاس به مسافرانی که با ناوگان جوان خود پرواز می کنند ارائه می دهد. از آنجایی که این شرکت هواپیمایی شبکه خود را به مکان های دیگری گسترش داده و مقصد جدیدی را برای نقشه شبکه در حال رشد خود در نظر گرفته است ، با خدمات و امکانات جذاب تری سطح خدمات را مرتفع می کند تا سفرها با Gulf Air راحت تر و لذت بخش تر شود.
A321neoLR Gulf Air به موتورهای CFM LEAP-1A مجهز شده و بزرگترین و پیشرفته ترین هواپیمای خانواده A320 است. A321neoLR عریض ترین کابین را دارد،و نسبت به انواع دیگر خود با همان اندازه سازگاری بهتری با محیط زیست دارد و تا 20٪ کاهش سوخت در هر صندلی ، 14٪ کاهش هزینه های نقدی برای هر صندلی و 50 ٪ کاهش سر و صدارا دارا می باشد.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 21 بهمن 1399
ساعت: 12:21:17 PM