آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 31 فروردین 1403
  • Friday  19  April  2024
  • آدینه 31 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

خوشمزه ترین شیرینی های روسیه

   خبر خوشمزه ترین شیرینی های روسیه

خوشمزه ترین شیرینی های روسیه ...

کیک ناپلئونی | Napoleon cake
یکی از بهترین شیرینی های معروف روسیه که در قنادی های خودمان هم به وفور و فراوانی یافت می شود، کیک و شیرینی ناپلئونی بسیار خوشمزه ی روسی است. البته فرانسوی ها هم نسخه ی بومی خودشان را از این شیرینی بسیار خوشمزه به نام هزار برگ و یا میل فوی را دارند. روس ها این شیرینی را به عنوان دسر استفاده می کنند و معمولا از آن زیاد میل می نمایند. کیک ناپلئونی از سری کیک های روسی ها است که در زمان شوروی ها و به سبک آشپزی کاملا کلاسیک پخته می شود. روس ها از این کیک در جشن های ملی خود استفاده می کنند.
چیزی که باعث می شود تا طعم این کیک بسیار خاص و خوشمزه شود، استفاده از ورقه های بسیار نازک خمیر است که بر روی هم قرار می گیرند و ترد شدن آن ها طعم فوق العاده را در کنار وانیل وخامه ی تازه زده شده می دهد. روس ها گاهی از کرم کاستارد به جای خامه استفاده می کنند. معمولا با توجه به ذائقه های مختلف این شیرینی را با مربا، آجیل، پودر قهوه یا کاکائو و کلی خوشمزه جات دیگر تزئین می کنند.
شیرینی خوشمزه ی مدوویک | Medovik
اگر واژه ی مدوویک را جایی بشنوید هیچ وقت به ذهنتان خطور نخواهد کرد که در واقع اسم یکی از خوشمزه ترین شیرینی های معروف روسیه را شنیده اید! این کیک که حداکثر از ۱۵ لایه ی مختلف درست می شود در بین هر لایه اش از شهدهای مختلف غلیظ و انواع مغزهای ترد آجیل های بو داده شده پر می شود و پس از چند ساعتی که کیک در این وضعیت به اصطلاح استراحت کرد و شهد ریخته شده در لایه های آن کاملا به خوردش رفت، روی آن را با خامه ی تازه و شیرین شده پر می کنند و بر رویش مغز خورد شده ی آجیل، میوه هایی مثل توت فرنگی و یا شاه توت سیاه، پودر قهوه یا کارامل و یا هر چیز دیگری تزئین می نمایند. یافت این کیک معمولا بسیار سبک و شیرین است و تکه ای ازآن می تواند به راحتی به شما حس سیری بدهد.
شیرینی سیرینیکی | Syrniki
سیرینیکی یکی از شیرینی های معروف روسیه است که بافت پنکیکی دارد. این پنکیک معروف و محبوب در بین مردم روسیه از یک پنیر بسیار خوشمزه ی روسی به نام کوارک درست شده است. این پنیر که طعمش تا حدودی ترش است پس از مخلوط شدن با کره، آرد نول و کمی شکر به اضافه ی چاشنی هایی همچون وانیل تبدیل به یک مایع پنکیک بسیار خوشمزه می شود. سپس اسن مایع را در روغن داغ سرخ می کنند. نتیجه ی این مخلوط بسیار خوشمزه پنکیک هایی است که در کنار عسل، مربا و کاستاردهایی همچوم آلبالو و توت فرنگی به همراه مقداری خامه و سس های مختلف نوش جان می شود. شیرینی سیرینیکی را معمولا به عنوان دسر و یا وعده ی صبحانه میل می کنند.
واتروشکا | Vatrushka
واتروشکا یکی از شیرینی های سنتی روسیه است که از شهرتی جهانی و بین المللی برخوردار است. واتروشکا کیکی است گرد و کلوچه ای که کاملا نرم و خوشمزه است. در داخل این کیک از مغرهای آجیل های مختلف پر می شود و به همراه آن، پوره ی میوه، شیر عسل و مربا سرو می شود. واتروشکای واقعی کاملا نرم و خوشمزه است. هر جای روسیه که باشید محال است که نتوانید واتروشکای خوشمزه را پیدا کرد.
پریانیک | pryanik
یکی از دیگر شیرینی های معروف روسیه که سنتی و قدیمی است، پریانکی یا شیریین تولای زنجفیلی است. این شیرینی ها کاملا گرد و قهوه ای هستند و در زمره ی شیرینی های خشک قرار می گیرد. در سراسر روسیه این شیرینی به یک شکل پخته می شود و تنها در شهر تولا که در نزدیکی مسکو قرار دارد، به جای این که خمیر این شیرینی را به صورت مستطیل در می آورند. داخل این شیرینی را با خمیری شیرین که با زنجفیل مخلوط شده است پر می کنند. روی این شیرینی را با خاک قند تزئین می کنند.

theculturetripمنبع:


تاریخ خبر: دوشنبه 15 مهر 1398
ساعت: 5:31:41 PM