آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 10 فروردین 1403
  • Friday  29  March  2024
  • آدینه 10 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

جاذبه های گردشگری مراکش

   خبر جاذبه های گردشگری مراکش

جاذبه های گردشگری مراکش ...

مراکش که توسط طایفه المراود بنا شد، مدت‌های زیادی مرکز فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور مغرب بوده‌است. تأثیر این شهر بر تمامی دنیای اسلام در غرب، از شمال آفریقا تا اندلس، مشاهده می‌شد. بناهای شگفت‌انگیز از آن دوران به جای مانده‌است که از آن جمله: مسجد کتبیه، قصبات، برج و بارو، درهای بسیار بزرگ، باغ‌ها و غیره را می‌توان نام برد.
آثار عمده تاریخی این کشور که عبارت‌اند از مساجد، آرامگاههای سلاطین و کاخها در سه شهر تاریخی فاس، مکناس و شهر مراکش واقع هستند. البته در شهرهای کازابلانکا و رباط و شمال کشور مثل طنجه آثار تاریخی و سیاحتی بسیاری وجود دارد.
قصر باهیه
این قصر نمایانگر زندگی مردم مراکش در قرن نوزدهم میلادی است. گفته می‌شود که این قصر محل زندگی حرم احمد ابن موسی بوده است. همچنین این قصر علاوه بر کاشی‌کاری‌ها و تزئینات زیبا، دارای هشت هکتار باغ است.
مسجد کتیبه
این مسجد بزرگ‌ترین مسجد مراکش است که حدود قرن یازده ساخته شده است. با این‌که مکانی مذهبی و مخصوص آداب مذهبی است اما یکی از بهترین و زیبا‌ترین مکان‌های دیدنی مراکش است که در صورت داشتن پوشش مناسب، به شما اجازه‌ی بازدید از مسجد داده می‌شود.
باغ ماژورل
باغ ماژورل مراکش در زمره ی زیباترین باغ های جهان قرار گرفته و مهمترین جاذبه ی گردشگری است که مسافران مقصد مراکش باید به بازدید از آن بروند. زمانی که به بازدید از باغ ماژورل مراکش می روید دریچه ای جدید از فرهنگ و هنر مردمان شمال آفریقا به رویتان باز خواهد شد، همچنین محوطه این باغ بسیار زیباست و می تواند چند ساعتی شما را به خود مشغول کند. این باغ توسط فردی فرانسوی به نام ژاک ماژورل در سال ۱۹۲۴ ساخته شد و در سال ۱۹۴۷ میلادی برای بازدید عموم امکان پذیر شد. سازنده ی این باغ یک نقاش و هنرمندی واقعی بود که به دلیل بهبود مشکلات قلبیش به مراکش رفته بود، وی همه ی تلاشش را کرد تا محل زندگیش که باغ ماژورل بود زیبا و دیدنی باشد. بنابراین ماژورل یک خانه ی معمولی بوده که هنرمندی قهار آن را به شکل امروزی در آورده است و به عنوان یکی از جاذبه های مراکش شمرده بشود.

منبع:alittlenomad


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 03 مهر 1398
ساعت: 5:54:09 PM