آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • Saturday  20  April  2024
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

اماکن طلسم شده چین

   خبر اماکن طلسم شده چین

اماکن طلسم شده چین ...

چین از پیشینه فرهنگی غنی برخوردار است و افسانه های بی شماری از دوره های مختلف این کشور وجود دارد. تاریخ ثابت می کند که این ملت یکی از بزرگترین امپراطوری های جهان را داشته است.افسانه‌های مربوط به مکان‌های جن‌زده، بخش اصلی بسیاری از داستان‌ها را تشکیل داده‌اند که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده‌اند.
سوالی که به ذهن می‌رسد این است که آیا این ارواح واقعی هستند؟ خوب، هیچ مدرک علمی برای حمایت از آن‌ها وجود ندارد، اما افراد محلی ساکن در نزدیکی این مکان‌ها با ارواح و تجربیات آن‌ها از این داستان‌ها مواجه شده‌اند. امروزه برخی از این محوطه‌های متروک امروز وجود دارند و ما امیدواریم آن‌ها را در این مقاله بررسی کنیم.

شهر ممنوعه ، پکن
کاخ ممنوع تقریباً همان چیزی است که از نام آن پیداست. این شهر بیش از 600 سال قصر امپراتوری بزرگترین سلسله چین بود.تاریخ حکایت از آن دارد که تعداد بیشماری از قتل‌ها در این کاخ بین غلامان و خدمتکاران صورت می‌گیرد که هدف از آن‌ها افزایش صفوف است. مردم گزارش داده‌اند که پخش موسیقی را بدون هیچ ردی از هر کس دیگری که در آن نزدیکی هست را شنیده‌اند و همچنین خانم‌هایی که در شب در اطراف محل فعالیت می‌کنند. یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهایی که در اینجا اتفاق افتاد، دیدن بانوی ناشناس توسط یکی از نگهبانان بود.

دیوار بزرگ چین
گذشته از اینکه یکی از هفت عجایب جهان و مملو از رستوران های گران قیمت است،این مکان به دلیل داستان های مربوط به فعالیت های ماوراء الطبیعه نیز شناخته شده است.گفته می شود حدود یک تا دو میلیون نفر در جریان ساخت این دیوار جان باخته اند. اعتقاد بر این است که این دیوار توسط ارواح کارگرانی که در آنجا فوت کرده اند ، تعقیب می شوندمردم مشاهده کرده‌اند که شبح در طول دیوار دیده می‌شود و همچنین صدای قدم‌های پیشروی داخل دیوار را بدون دیدن کسی میتوان شنید.

مقبره ژنرال یوان ، پکن
معمولا قبرستان ها مکان هایی برای تجربه رویدادهای ماوراء الطبیعه پیش بینی می شوند و مقبره ژنرال یوان یکی از آنهاست.اقدامات او به سمت پیشرفت سلسله بود اما دروغهایی که در مورد او گفته شد به گوش امپراتور رسید. این منجر به اعدام وی توسط هزار برش شد. شایعه است که قبل از اعدام ، او عهد کرد که همیشه از شبه جزیره لیودونگ محافظت کند. اعتقاد بر این است که روح وی شبانه به دنبال انتقام جویی یا نگهبانی از این مکان سرگردان است ، اما هر کدام که باشد ، هنوز کسی نتوانسته است این موضوع را پیدا کند.

منبع: .thetraveL


تاریخ خبر: دوشنبه 25 شهریور 1398
ساعت: 11:45:17 AM