آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • Thursday  25  April  2024
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

بهترین نقاط عکاسی درسفر به استانبول

   خبر بهترین نقاط عکاسی درسفر به استانبول

بهترین نقاط عکاسی درسفر به استانبول ...

آیا صوفیه
ایا صوفیه در سال 532 میلادی بنا شده است و در زمان ساخت به‌عنوان بزرگ‌ترین کلیسای جهان شناخته می‌شده است. همچنین امروزه موزه اَیا صوفیه یکی از زیباترین و برجسته‌ترین ساختمان‌های ترکیه شناخته می‌شود. در طبقه هم کف می‌توانید عکس‌های زیبایی از لوسترهای ایا صوفیه ثبت کنید. قبل از اینکه برای عکاسی به ایا صوفیه بروید، به این موضوع توجه داشته باشید که در ساختمان، نور محدودی وجود دارد؛ بنابراین دوربین‌های باقابلیت عکاسی در نور کم کارایی بهتری دارند.
درختان پارکِ متصل‌کننده ایا صوفیه و مسجد آبی نیز در ماه‌های فروردین و اردیبهشت (آوریل و می) شکوفه زده و خود به سوژه‌ای جذاب برای عکاسی تبدیل می‌شوند.
مسجد آبی
مسجد آبی یکی از مساجد مشهور و دیدنی شهر استانبول است. این مسجد بین سال‌های 1609 تا 1616 با دستور سلطان احمد ساخته‌ شده است. از جمله نکات قابل‌ توجه در ساخت این مسجد، داشتن شش مناره است که به‌ عنوان تنها مسجد شش مناره ترکیه شناخته می‌شود. علاوه بر این، موقعیت مکانی مسجد آبی روبروی ایا صوفیه قرار دارد. نام این مسجد از کاشی‌های آبی به‌کاررفته در آن گرفته‌ شده است.
حیاط مسجد آبی احتمالا یکی از مشهورترین سوژه‌های عکاسی بخصوص در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است. این مسجد معمولا مملو از گردشگر و هنگام نماز، مملو از نمازگزار است. بهترین زمان برای عکاسی در مسجد آبی صبح‌ها و زمان‌های خارج از وقت نماز است.
برج گالاتا
در زمان امپراتوری بیزانس تجارت پارچه و مواد غذایی از طریق جاده ابریشم با بندر قسطنطنیه (استانبول امروزی) صورت می‌گرفت. معمولا وظیفه این تجارت با اهالی جنوا و ونیز بود. بعد از فتح استانبول به دست امپراتوری عثمانی تجارت به همان روند قبل ادامه یافت. جنوایی‌ها نسبت به ونیزی‌ها نقش بیشتری در تجارت داشتند و به همین دلیل بناهایی مانند برج گالاتا را در محله بی‌اوغلو احداث کردند. برج گالاتا امروزه به موزه تبدیل‌ شده است.
بازدیدکنندگان از این برج می‌توانند چشم‌اندازی بی‌نظیر از استانبول را در طبقات فوقانی این برج مشاهده کنند. چشم‌انداز بُسفور (Bosphorus) و خلیج شاخ طلایی (Golden Horn) بسیار جادویی است. باوجود چنین چشم‌اندازهایی بازدید و عکاسی در برج گالاتا تجربه بسیار جذاب و دوست‌داشتنی را برایتان رقم خواهد زد.


Alittlenomadمنبع:


تاریخ خبر: شنبه 23 شهریور 1398
ساعت: 1:49:40 PM