آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • Friday  26  April  2024
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ایتالیا که حتما باید امتحان کنید

   خبر بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ایتالیا که حتما باید امتحان کنید

بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ایتالیا که حتما باید امتحان کنید ...

قرن هاست که ایتالیا گرایش ها و رویه های غذایی را دیکته کرده و الهام بخش چشم انداز آشپزی جهان بوده و به خاطر غذاهای ممتاز خود در سراسر جهان مورد تحسین قرار گرفته است. با این که پیتزا و پاستا میراث خوراک شناسی این کشور را تعریف می کنند، اما ویژگی های منحصر به فرد ایتالیا آشپزی غنی آن است. ممکن است یک عمر طول بکشد تا شما تمام غذاهای سنتی ایتالیا را بچشید، فعلا می توانید با بهترین غذاهای این کشور شروع کنید.
1.پیتزا مارگاریتا در شهر ناپل
ممکن است پیتزا را یک غذای بین المللی در نظر بگیریم، اما واقعیت این است که این غذا برای اولین بار در شهر ناپل طبخ شده است و اینجا تنها جایی روی این کره خاکیست که می توانید مزه اصلی و عالی آن را درست مثل همان مزه ای که برای اولین بار اختراع شد، بچشید
پیتزا ناپلی با سادگیش همگان را تحت تاثیر قرار می دهد. توقع مواد تشکیل دهنده بیش از حد و متنوع را نداشته باشید. ایتالیایی ها این غذا را ساده حفظ کرده اند و تمام چیزی که شما می بینید فقط خمیر، گوجه، ریحان و پنیر موتزارلاست. با این حال، شیوه ای که این طعم ها با هم ترکیب می شوند بسیار عالیست.

.2 بستنی گِلاتو در رم
این دسر بسیار نرم و کرمی ایتالیایی در شهر رم اختراع نشد، با این حال، پایتخت ایتالیا مکان مناسبی برای چشیدن این خوراکیست.
تقریبا مغازهای بستنی فروشی فراوانی در سطح شهر وجود دارند و بیشتر آنها این بستنی سنتی را به مردم می فروشند. این بستنی خوش طعم و نرم که حاوی سرشیر کمتر و بدون آب است مطمئنا کاری می کند تا شما نظرتان در مورد یک بستنی تغییر کند.
طعم های این بستنی بسیار متنوع هستند و از میوه های تازه فصلی گرفته تا کرمی، قهوه و حتی طعم های تند که مطمئنا می توانید از بین آنها طعم مورد علاقه خود را پیدا کنید.

استیک آلا فیورنتینا در شهر فلورانس.3
استیک بیستکا آلا فیورنتینا که ماده مصرفی اساسی در آشپزی شهر توسکانی به شمار می آید معمولا حدود دو کیلوگرم است. به طور سنتی، این غذا از گوشت گاو کیانیناست و به شیوه خاص و روی ذغال کباب می شود. این استیک معمولا نیم پز سرو می شود، با این حال واقعا خوش طعم و لذیذ است.
.4 خوراک ماهیچه گوساله اُسوبوکو آلا میلانیز در شهر میلان
خوراک اُسوبوکو آلا میلانیز یک غذا رژیمی نیست اما یکی از بهترین خوراک های آبپز و تاس کباب شکل است که تا به حال چشیده اید. حتی اگر شهر میلان ادعا کند سرمنشا طبخ این غذاست، با این حال تنوع بسیاری از آن در شهر لمباردی وجود دارد که ماه ها فرصت لازم است تا تمام آنها را تست کنید. این خوراک استخوانی و ماهیچه ای آرام پز که از سردست گوساله و در زودپز درست می شود، معمولا با پولنته (شوربای ذرت) یا ریساتو زعفرانی (برنج و پنیر و گوشت) سرو می شود. اگر مقدار بیش از حدی از این این شاهکار گوشتی ساده و دلچسب را بخورید، حتما وزنتان اضافه می شود، اما بدون شک ارزشش را دارد که تا زمانی که در ایتالیا هستید، این غذا را امتحان کنید.
منبع:travel away


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 16 امرداد 1398
ساعت: 3:31:38 PM