آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • چهار‌شنبه 05 اردیبهشت 1403
  • Wednesday  24  April  2024
  • چهار‌شنبه 05 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

آیا میدانید امن ترین کشورهای جهان کدامند؟

   خبر آیا میدانید امن ترین کشورهای جهان کدامند؟

آیا میدانید امن ترین کشورهای جهان کدامند؟ ...

جنایت، سرقت، قتل، این روزها به زندگی روزمره تعلق دارند.اگر خوش‌شانس باشید، خشونت را فقط در تلویزیون می‌بینید.اصلا متعجب کننده نیست که مسافران به دنبال بلیتی ارزان قیمت به مقصد کشوری امن باشند.به معرفی برخی از کشورهای امن در جهان میپردازیم.

دانمارک
دانمارک یکی از کشورهای شمال اروپاست که در لیست کشورهای امن قرار دارد.میزان قتل در این کشور 0.88 درصد از بین 100000 نفر است و درصد مصرف مواد مخدر نیز بسیار کم است.در واقع هیچ خطری در این کشور وجود ندارد.

ایسلند
یسلند به خاطر چشمه‌های آب‌گرم طبیعت بکر معروف است.در این کشور فقط یک شهر مهم بنام ریکجاویک وجود دارد که اگر میخواهید از دیدار از افراد زیاد اجتناب کنید، از این شهر دوری کنید.میانگین میزان قتل در این کشور 0 درصد است و بدون شک امن ترین کشور در جهان است.ایسلند تنها 700 پلیس دارد که حتی تفنگ نیز با خود حمل نمیکنند.

ژاپن
افراد زیادی در کشورهای غربی زندگی می‌کنند که برای خوردن سوشی واقعی در ژاپن هرکاری میکنند.این کشور با این حال چیزهای بیشتری برای ارائه دارد و بهتر اینکه،شما نباید نگران سفر به آنجا باشید.نرخ مرگ و میر در ژاپن 0.44 در هر 100،000 ساکن در سال استسرقت و جرم نیز در ژاپن بسیار نادر بوده و در مقایسه با سایر کشورهای آسیایی باید به عنوان یک مقصد ایمن در نظر گرفته شود.

نیوزلند
چشم‌انداز زیبا, کوه‌ها, دریاچه‌ها و دریا, نیوزیلند را رویای هر مسافر می‌سازد.نا اچشم‌انداز زیبا, کوه‌ها, دریاچه‌ها و دریا, نیوزیلند را رویای هر مسافر می‌سازد.نا آرامی سیاسی در این کشور وجود ندارد علاوه بر آن اقتصاد پایدار و انزوا باعث می شود نیوزیلند یکی از امن ترین کشورهای جهان باشد. نرخ قتل 2.0 است،و جرم و خشونت نیز تقریبا ناشناخته است.

سنگاپور
سنگاپور یک مکان بسیار محبوب برای بازدید است.این نیز یکی از مکان های منحصر به فرد در جهان است که در واقع هیچ گونه درگیری بین فرهنگ ها وجود ندارد.سنگاپور یکی از امن ترین مکان های جهان محسوب می شود! نرخ قتل تنها 0.38 در 100000 نفر است.

سوئیس
سوئیس برای ساعتها، قطارها، بانکها و کوهها مشهور است. به عنوان مثال، این یک مقصد گردشگری بسیار محبوب است نه تنها برای مسافران و اسکی بازان. سوییس نیز یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است. طبق تحقیقات "مرسر"، ژنو، برن و زوریخ به امن‌ترین کلان‌شهرهای جهان هستند.رخ قتل 2.2 در 100000 نفر در سال است.

منبع: tourism-review


تاریخ خبر: یکشنبه 30 تیر 1398
ساعت: 5:24:07 PM