آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 10 فروردین 1403
  • Friday  29  March  2024
  • آدینه 10 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

10 شهر اول که در سال 2018 بیشترین درآمد را از خرید و رستورانگردی گردشگران داشته اند

   خبر 10 شهر اول که در سال 2018 بیشترین درآمد را از خرید و رستورانگردی گردشگران داشته اند

10 شهر اول که در سال 2018 بیشترین درآمد را از خرید و رستورانگردی گردشگران داشته اند ...

بهترین شهر ها که در سال 2018 که بازدید کنندگان بیشترین میزان خرید و غذا خوردن را داشت اند به ترتیب عبارتند از :

1-دبی، امارات متحده عربی
جای تعجب ندارد که دبی به عنوان پر بازدید ترین شهر برای خرید و غذا خوردن انتخاب شده باشد دبی شهرت دارد چون پر بازدید ترین مرکز خرید دنیا و بهترین رستوران های بین المللی و بهترین های دنیا در آن قرار گرفته است.

2-پالما د مالورکا، اسپانیا
واقع در جزیره مالورکا (میوورکا)، و به عنوان دومین شهر رتبه بندی شده که بازدیدکنندگان بیشترین میزان غذا را در آن صرف می کنند میباشد. مالورکا در ساحل والنسیا در نزدیکی ایبیزا قرار دارد .پالما، پایتخت و بزرگترین شهر این جزیره، با منظره ای زیبا از خلیج و با استراحتگاه ها، پانسیون های ساحلی محبوب و ساختمان های تاریخی مانند قلعه بلور و البته غذای ترکیبی عالی از اسپانیا و مدیترانه با برخی از تازه ترین غذاهای دریایی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

3-بانکوک، تایلند
تایلند در رتبه سوم قرار دارد. آمریکایی ها خیلی دوست دارند به تایلند سفر کنند، در سال 2018، بانکوک به عنوان یکی از بهترین مقصد برای آمریکایی ها بود. با نرخ ارز فعلی، یک بات تایلندی برابر با سی و یک سنت آمریکا می باشد، جای تعجبی ندارد که چرا مسافران به طور گسترده بر روی غذا و خرید در بانکوک پول صرف کرده اند.

4-پاریس، فرانسه
البته، ما همیشه پاریس را برای رستوران گردی و خرید مد روز شنیده ایم. پاریس به عنوانشهر شماره چهار در برای غذا خوردن و شماره ده برای خرید انتخاب شده است.

5-نیویورک، ایالات متحده آمریکا
نیویورک سیتی رتبه شماره پنج برای غذا و شماره هشت برای خرید را دریافت کرد. شهر نیویورک نیز یکی از مقصد های کسب و کار برتر سال 2018 بود.

6-لندن، انگلستان
لندن شهری منحصر به فرد است که هر بار که به آنجا سفر می کنید ماجراهای جدید و مکان هایی را برای کشف ارائه می دهد. این شهر را رتبه شماره شش برای غذا خوردن و دو برای خرید را داشاه است.

7-سانتا کروز د لا پالما، اسپانیا
اگر چه لا پالما جزیره ای متعلق به اسپانیا است، اما واقع در ساحل آفریقا در نزدیکی جنوب مراکش و صحرای غربی واقع شده است. بخشی از جزایر کاناریا معروف، سانتا کروز د لا پالما، شهر پایتخت است و به خاطر معماری تاریخی، خیابان های مخروطی و غذای خوشمزه شناخته شده است. این شهر به شماره هفت در لیست برای غذاخوری قرار می گیرد.

8-توکیو ژاپن
توکیو با هتل هایی با الهام از فیلم ها و تاریخ واقعا مورد توجه گردشگران قرار گرفته ناهارخوری در توکیو در شماره هشت در لیست در حالی که خرید در شهر مشغول به شماره چهارم قرار گرفته. صادقانه بگویم،با توجه به زیبایی های ژاپن کمی جای تعجب است که این شهر لیست های بالاتر رتبه بندی نشده است.

9-استانبول، ترکیه
اغلب دشوار است که هنگام رفتن به اخیابان های تاریخی استانبول تصمیم بگیرید چه چیزی بخورید، بنابراین جای تعجب نیست که استانبول در لیست شماره 9 قرار گرفته است. با عطر غذاهای فوق العاده در خیابان ها، شما می خواهید همه چیز را امتحان کنید.

10-سنگاپور، آسیا
سنگاپور شهر شماره دهم برای رستوران گردی و شماره پنج برای خرید قرار گرفته است .سنگاپور ترکیبی کامل از فرهنگ های مالایی، چینی و هندوستان را ارائه می دهد در سنگاپور رستوران های بین المللی نسبتا ارزان قرار دارد که شما را مجاب میکند که غذا را از هر فرهنگی امتحان کنید. برای خرید، توصیه می شود به جاده اوچارد بروید.
منبع : Travel Pulse


تاریخ خبر: سه‌شنبه 09 بهمن 1397
ساعت: 11:11:45 AM