آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • Thursday  25  April  2024
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

بهترین مقاصد گردشگری در آسیا

   خبر بهترین مقاصد گردشگری در آسیا

بهترین مقاصد گردشگری در آسیا ...

آیا شما قصد سفر به آسیا را دارید؟مکان های بسیار زیادی است که شما می توانید در آسیا از مناظر، غذا، هتل ها، کابین ها، خدمات افسانه ای و بازار های شب لذت ببرید. آسیا یکی از بهترین مکان های گردشگری در جهان است، به خصوص اگر قصد سفر با بچه های خود را داشته باشید.
فعالیت های خنده دار و هیجان انگیز زیادی وجود دارد که می توانید در هنگام سفر به آسیا انجام دهید. اگر با خانواده یا دوستان خود به آسیا سفر کنید این تجارب نیز بیشتر به یاد ماندنی هستند. در اماکن آسیایی شما می توانید از فعالیت هایی مانند پوشش های متفاوت،تنوع پخت و پز، فرهنگ ها و ادیان مختلف و غیره لذت ببرید.

اکثر گردشگرانی که از آسیا دیدن می کنند، تمایل دارند بچه های بزرگتر خود را با آنها بیاورند، زیرا آسیا یک مکان فوق العاده برای سفرهای خانوادگی است.

در زیر برخی از جالب ترین مکان هایی که شما میتوانید در سفر به آسیا از آن لذت ببرید را معرفی می کنیم:
1- هنگ کنگ
اگر میخواهید مکانی را که مدرن و هیجان انگیز است بازدید کنید، باید از هنگ کنگ بازدید کنید. این مقصد بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است .
2-تایلند
تایلند بهترین مکان برای رفتن است اگر شما مایل به با بودجه پایین هستید. به ویژه اگر شما در حال سفر به تنهایی و برای اولین بار هستید. هنگامی که آنجا می روید، از مناظر زیبا لذت خواهید برد.
3-کامبوج
کامبوج جایی است که برای توریست هایی که از معابد باستانی لذت می برند پیشنهاد می شود. این جایی است که می خواهید بزرگترین سایت های باستان شناسی آسیا را بیابید. علاوه بر این، مردم محلی در کامبوج بسیار خونگرم هستند و همچنین می دانند که چگونه انگلیسی خوب صحبت کنند.
4-هند
جای دیگری در زمین مانند هند وجود ندارد. هنگامی که از هند دیدن می کنید، فرصتی برای دیدن برخی از معماری برجسته جهان و ترکیب پر جنب و جوش فرهنگ ها خواهید داشت. سفر به این کشور یک تجربه منحصر به فرد را به شماارائه خواهد داد.
5-ویتنام
آیا می دانستید که 1 دلار آمریکا در حدود 22000 دونگ ویتنامی است. پول شما در ویتنام با ارزش خواهد بود. این در واقع آسان است که یک میلیونر در ویتنام باشید، تنها چیزی که شما نیاز دارید فقط 50 دلار است. به عنوان یک توریست، شما می توانید بسیاری از چیزها را با قیمت های باور نکردنی در این کشور زیبا خریداری کنید.
6-سنگاپور
مسلما سنگاپور جالب ترین مقصد سفر به آسیا است. این نیز مقصد محبوب ترین، توسط مسافران نامیده شده است .هنگامی که شما این بهشت را ببینند، زمان سختی برای برگشت از سنگاپور به شهر خود خواهید داشت.
7-مالزی
این کشور زرق و برق دار بین سنگاپور و تایلند است. این یکی از ساده ترین مقاصد تور است و همچنین بهترین مکان برای رفتن به یک ماجراجویی است. ایده آل است که برای بازدید از مالزی با خانواده یا دوست خود سفر کنید.
منبع : Lase Trips


تاریخ خبر: پنجشنبه 13 دی 1397
ساعت: 12:50:40 PM