آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403
  • Tuesday  23  April  2024
  • سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

چرا در هواپیماها هنگام پرواز نور کابین را کم می کنند؟

   خبر چرا در هواپیماها هنگام پرواز نور کابین را کم می کنند؟

چرا در هواپیماها هنگام پرواز نور کابین را کم می کنند؟ ...

هنگامی که یک کابین هواپیما کم‌نور است ، مسافران می‌دانند که پرواز آن‌ها برای لحظات نهایی فرود و یا قبل از فرود هواپیما آماده شده است. اگر چه پایین آوردن چراغ‌های کابین به طور گسترده به عنوان یک رویه ایمنی پذیرفته شده‌است ، چه هدفی در عمل به آن خدمت می‌کند ؟
جان لوئیس ، یک خلبان ارشد در یک شرکت هواپیمایی بزرگ ایالات‌متحده می‌گوید : " شما می‌خواهید که چشم‌های شما عادت کنند . در طی شب پرواز و فرود آمدن، شما چراغ‌های کابین را کم کنید تا یک چشم‌انداز شب در نظر بگیرید " چراغ‌های کابین dimming در طول روز کم‌تر لازم است ، اما نیروی موتور را به هنگام پرواز هواپیما به سمت هواپیما حفظ می‌کند . ( فشار کم‌تر بر روی موتور به این معنی است که هواپیما می‌تواند عملیات برخاستن خود را کوتاه کند ، یا زمانی که هواپیما با یک باند فرودگاه تراز شده و به زودی در هوا شناور خواهد شد ) .
به غیر از توان هواپیما ، دلیل اصلی تغییر در چراغ‌های کابین به طور مستقیم به این موضوع مربوط است که خدمه از مسافران می‌خواهند shades را بالا ببرند : ایمنی در صورت اضطراری . دوربین می‌تواند بین ده تا ۳۰ دقیقه چشم ما را بگیرد تا به طور کامل با تنظیمات تاریک سازگار شود ، که به این معنی است که نور چراغ می‌تواند به چشم‌ها کمک کند تا با نور کم‌تر سازگار شوند . و اگر شب باشد که همه باید ناگهان تخلیه شوند ، آن چند ثانیه طول می‌کشد تا چشمان شما به شرایط کم‌نور ( کم‌نور ) برسند ، و می‌تواند همه تفاوتی را که در خروج ایمن از هواپیما وجود دارد ، ایجاد کند . در نور کم ، روشنایی اضطراری و مسیرهای روشن نیز قابل‌مشاهده خواهند بود .

چرا باید تلفن خود را به حالت هواپیما در یک پرواز خاموش کنید
در امتداد همان خطوط ، داشتن سایه به همه آگاهی بیشتری نسبت به محیط خود می‌دهد و خدمه پرواز را در بیرون در مورد وسایل ناهنجاری یا خطراتی که ممکن است بر تخلیه تاثیر بگذارد ، ارایه می‌دهد . و بسیاری از مسافران در هنگام برخاستن و فرود آمدن در دو قسمت خطرناک‌ترین بخش‌های سفر ، راحت‌تر هستند - اگر آن‌ها بتوانند بیرون را ببینند و جهت‌گیری خود را بر روی زمین یادداشت کنند . با اجازه دادن به نور طبیعی برای سیل به داخل کابین ، خروج ناگهانی در فضای باز آفتابی برای مسافران و پرسنل به طور یک‌سان ، کم‌تر می‌شود ، و بعد از آن، فکر کردن ، بهتر است که از هواپیما دور شود .
به تماشای این برنامه بپردازید
پاریس : یک تور راه رفتن
لوییس می‌گوید خلبانان همان کار را در کابین خلبان انجام می‌دهند تا چشم‌های آن‌ها به شرایط بیرونی عادت کند . او می‌گوید : " در حقیقت ، در یک طوفان صاعقه ، او چراغ‌های کابین خلبان را بالا خواهد برد ."
با این حال ، هر شرکت هواپیمایی مجموعه خاص خود را دارد ، بنابراین شرایط دقیق که یک افزایش یا پایین آوردن چراغ‌های کابین را تضمین می‌کند ممکن است بین حامل‌ها تغییر کند . داستان اخلاقی داستان ؟ صبر کنید تا بعد از اینکه هواپیما به ارتفاع خود رسید ماسک خواب خود را بر روی آن بگذارید .

منبع: cntraveler


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 12 دی 1397
ساعت: 5:44:32 PM