آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • Thursday  25  April  2024
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

قدیمی ترین ایرلاین های جهان کدامند؟

   خبر قدیمی ترین ایرلاین های جهان کدامند؟

قدیمی ترین ایرلاین های جهان کدامند؟ ...

1_ایرلاینKLM
تاریخ تاسیس : ۷ اکتبر ۱۹۱۹
کشور : هلند
علامت :KL
با زبانی مانند twister Luchtvaart Maatschappij برای یک نام ، تعجبی ندارد که همه این شرکت هواپیمایی را به KLM . . ترجمه از زبان هلندی متعلق به شرکت هواپیمایی سلطنتی است و قدیمی‌ترین خطوط هوایی موجود در جهان است . اولین پرواز آن به وسیله کاپیتان جری شاو در سال ۱۹۲۰ توسط کاپیتان جری شاو در آمستردام و لندن انجام شد و اولین پرواز در آن سوی اقیانوس اطلس در سال ۱۹۳۴ از آمستردام به کوراسائو رفت . امروزه این شرکت هواپیمایی ۲۰۰ هواپیما دارد و سالانه بیش از ۳۰ میلیون مسافر حمل می‌کند .

2_کانتاس
تاریخ تاسیس: ۱۶ نوامبر ۱۹۲۰
کشور: استرالیا
علامت: qf

آیا تا به حال تعجب کرده‌اید که کلمه کانتاس از کجا آمده‌است؟ این یک علامت اختصاری برای نام اصلی خطوط هوایی است: کویینزلند و سرزمین‌های شمالی، با مسئولیت محدود. این شرکت هواپیمایی کانگورو معروف خود را که از سال ۱۹۴۴ چندین بار تکرار شده‌است، به تصویب رساند. کانتاس اولین کلاس تجاری جهان را در هواپیماهای بوئینگ در سال ۱۹۷۹ معرفی کرد. یک نقطه عطف جدید برای شرکت هواپیمایی: پرواز nonstop از پرت به لندن در ماه مارس در پرواز با بوئینگ ۷۸۷ دریم لاینر و ۹ Dreamliners، که اولین بار به طور منظم پروازهای مستقیم تجاری میان استرالیا و اروپا را برگزار می‌کند.

3_ایرفلوت
تاریخ تاسیس: ۱۷ مارس ۱۹۲۳
کشور: روسیه
علامت : SU

این شرکت در ابتدا با نام Dobrolyot تاسیس شد و نام خود را در سال ۱۹۳۲ به Aeroflot تغییر داد. Aeroflot یکی از بزرگ‌ترین خطوط هوایی جهان در دوران اتحاد جماهیر شوروی به شمار می‌رود، اما در حال حاضر نیمه خصوصی‌سازی است، اکثریت شرکت هنوز تحت مالکیت دولت روسیه است و این شرکت هواپیمایی کشوری غیر رسمی از روسیه می‌سازد. این اتحادیه در سال ۲۰۰۶ عضو اتحادیه "اسکای تیم" شد و در حال حاضر ناوگانی از بیش از ۲۰۰ هواپیما دارد که به بیش از ۱۲۰ مقصد پرواز می‌کنند.

4_خطوط هوایی دلتا
تاریخ تاسیس: ۳۰ مه ۱۹۲۴
کشور: آمریکا
علامت : DL
خطوط هوایی دلتا به نام Huff dusters نامیده شد زمانی که در ما کون، جورجیا، به عنوان یک شرکت هواپیمایی crop در تلاش برای مبارزه با هجوم weevil boll که تلفات زیادی به محصول پنبه آمریکا وارد کردند، تاسیس شد. در سال ۱۹۲۵ این شرکت هواپیمایی ۱۸ هواپیما داشت که بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی خصوصی در آن زمان بود. این نام در سال ۱۹۲۸ به خدمات هوایی دلتا تغییر یافت و در سال ۱۹۲۹ آغاز شد. با این وجود، شرکت هواپیمایی دلتا تا سال ۱۹۶۶ تا سال ۱۹۶۶ به کار خود ادامه داد. در طول چند دهه، این شرکت هواپیمایی با شیکاگو و خطوط هوایی جنوبی، خطوط هوایی شمال شرقی، خطوط هوایی غربی و در نهایت در سال ۲۰۰۸ ادغام شد." دلتا "همچنین یکی از اعضای اتحادیه" اسکای تیم " در سال ۲۰۰۰ بود. شرکت هواپیمایی دلتا در حال حاضر دومین شرکت هواپیمایی بزرگ جهان با ناوگان بیش از ۸۰۰ هواپیما است که به بیش از ۳۰۰ مقصد در سراسر جهان پرواز می‌کند.

5_تاجیک ایر
تاریخ تاسیس: 25 سپتامبر 1924
کشور: تاجیکستان
علامت; 7J

این خط هوایی در اصل به عنوان یک بخش از خطوط هوایی تاسیس شد. شما آن را در بسیاری از مسیرهای غربی نخواهید یافت, اما پروازها به مقصدهای توریستی شامل شهرهای چین, هند, ایران, قزاقستان, قرقیزستان, روسیه و ترکیه انجام می‌شود. خطوط هوایی در حال حاضر ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین دارد.

منبع: travelandleisure


تاریخ خبر: سه‌شنبه 11 دی 1397
ساعت: 5:07:18 PM