آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 31 فروردین 1403
  • Friday  19  April  2024
  • آدینه 31 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

ناهارخوران گرگان بهشتی که هر ایرانی باید ببیند...

   خبر ناهارخوران گرگان بهشتی که هر ایرانی باید ببیند...

ناهارخوران گرگان بهشتی که هر ایرانی باید ببیند... ...

در جنوب شهر گرگان، جنگی با نام ناهارخوران وجود دارد که یک جنگل باستانی و یکی از جاذبه های اصلی شهر به شمار می رود. این جنگل در حدود ۳۰۰ هکتار وسعت دارد که ۱۶۸ هکتار از آن از سال ۱۳۳۸، به منظور ایجاد تفرجگاه برای اهالی گرگان توسط سازمان جنگل ها و مراتع کشور در اختیار شهرداری گرگان قرار گرفت و پس از آن امکانات رفاهی و گردشگری در آن به وجود آمد. چندین سال پیش و قبل از این اقدام شهرداری، اهالی برای بهره بردن از مناظر و مواهب جنگل به صورت خودجوش شروع به تجهیز کردن پارک کرده بودند. به مرور زمان و با افزایش جمعیت و به تبع آن با افزایش وسعت شهر گرگان، فاصله ی جنگل ناهارخوران با مرکز شهر تبدیل به یک خیابان شلوغ و پر رفت و آمد شد؛ خیابانی که امروز یکی از گذرگاه های اصلی شهر و یکی از جاذبه های پارک جنگلی ناهارخوران به حساب می آید و به عنوان بلوار ناهارخوران شناخته می شود.

با توجه به موقعیت جغرافیایی این پارک جنگلی و قرارگیری آن در دامنه کوه، دره ها و آبریزهای فراوان هوش از سرتان می برد و طبیعت، فضایی دلنشین و زیبا را پیش چشمانتان به رخ می کشد.

طبق مطالعات انجام شده قدمت ناهارخوران و منطقه جنگلی آن به ۴۰ میلیون سال پیش یعنی دوران ژوراسیک بازمی گردد و در زمره مجموعه جنگل‌های هیرکانی بوده اند.

این جنگل که با نام های روستای ناهارخوران و پارک جنگلی ناهارخوران هم شناخته می شود، با دیدنی های بسیاری که در خود جای داده است، می تواند لحظات و خاطرات خوبی را برای شما رقم بزند...انبوه درختان و رنگ سبز طبیعت، آرامش خاصی به روح و روان انسان هدیه می دهد. قدم زدن در میان درختان سر به فلک کشیده و بلند قامت، زمزمه و نوازش های باد در میان آنها، آواز پرندگان مختلف و خانه سازی دارکوب ها، همگی انسان ها را از شهرهای شلوغ و پر استرس به سوی این پهنه های زمرین فرا می خوانند تا با نفس های خود در جنگل روح تازه ای به کالبد خود هدیه دهند. گاهی هم در میان جنگل ها جریان خروشان رود ها، آبشار ها و چشمه ها وجود دارند که با حرکات و دست و دل بازی خود، طراوت و تازگی خاصی به جنگل ها می بخشد.

همه ی این ها باعث می شود گردشگران از نقاط مختلف به سوی این مناطق سراسر سبز روانه شوند.

بار دیگر، شلوغی و کارهای روزمره را کنار می گذاریم، کوله بار سفر می بندیم و راهی جاده می شویم تا به استان گلستان برسیم. در مرکز این استان، یعنی شهر گرگان، یک جنگل سرسبز و دیدنی انتظار ما را می کشد تا زیبایی های بیشمارش را به ما هدیه دهد.-قدمت این پارک جنگلی هیرکانی، به عصر ژوراسیک در حدود ۴۰ میلیون سال پیش باز می گردد.

-این پارک جنگلی شامل امکانات رفاهی مختلف از جمله پارکینگ است و از این بابت دغدغه ای نخواهید داشت.

-یکی از مقاصد گردشگری استان گلستان است که شهرت ملی دارد.

- پارک جنگلی ناهارخوران به سبب موقعیت جغرافیایی که دارد، اغلب آب و هوایی دلچسب و مطبوع دارد و می تواند یک روز خاطره انگیز را برای شما بسازد.


تاریخ خبر: شنبه 31 تیر 1396
ساعت: 2:27:27 PM