آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 10 فروردین 1403
  • Friday  29  March  2024
  • آدینه 10 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

ایران خواستار سهم بیشتری از بازار گردشگری کره جنوبی است

   خبر ایران خواستار سهم بیشتری از بازار گردشگری کره جنوبی است

ایران خواستار سهم بیشتری از بازار گردشگری کره جنوبی است ...

به‌گزارش گروه فرهنگی ایرنا از سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، مرتضی رحمانی‌ در دیدار با هوانگ میونگ سان، معاون وزیر در امور سیاست‌گذاری گردشگری کره‌جنوبی و دو یونگ شیم، نامزد کرسی دبیرکلی سازمان جهانی جهانگردی، ایران را دارای ظرفیت‌های بی‌شمار تاریخی، فرهنگی و طبیعی خواند و بر جذب گردشگر از کره‌جنوبی تاکید کرد.
در این دیدار که دیروز پنجم اردیبهشت انجام شد موحد گفت: کره‌جنوبی در سال 2016 به‌عنوان یکی از کشورهای گردشگرفرست ثبت شده است؛ لذا با توجه به ظرفیت‌های بی‌شمار ایران در حوزه گردشگری و نیز پیشینه روابط خوب در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بین دو کشور، خواستار سهم بیشتری از بازار گردشگری کره‌ جنوبی هستیم.
او با بیان اینکه سابقه همکاری‌های دو کشور نشأت‌ گرفته از منبع ارتباطات مردمی است، اظهار کرد: صنعت گردشگری تأثیرگذارترین ابزار در تقویت نوع رابطه به‌ شیوه مردمی (P to P)، به‌شمار می‌آید و امروزه از صنایع برتر اقتصاد جهانی شناخته می‌شود.
رحمانی‌موحد با اشاره به موفقیت‌های کشور کره‌جنوبی در حوزه گردشگری و کسب پیشرفت‌های قابل‌توجه در این زمینه یادآور شد: «هم‌اکنون به‌رغم وجود ظرفیت‌های متعدد موجود در هر دو کشور از نقطه مطلوب همکارهای گردشگری مشترک فاصله داریم.
معاون گردشگری میراث فرهنگی با مقایسه ساختار گردشگری دو کشور و تأکید بر وجه اشتراک عامل فرهنگی تصریح کرد: در کنار هم قرار گرفتن صنعت گردشگری با بخش‌های فرهنگی، نشان از ذات این صنعت در تبادلات مردمی و فرهنگی دارد که می‌توان با تمرکز بر آن پایه‌های مستحکمی در روابط بنا کرد.
رحمانی‌موحد خطاب به خانم دو یونگ شیم، نامزد کرسی دبیرکلی سازمان جهانی جهانگردی گفت: سازمان جهانی جهانگردی نیازمند دمیدن انرژی جدید و نیز تغییر سیاست‌های اجرایی از جمله تقویت اعضا و به‌طور کلی بازنگری در طرح‌ها و برنامه‌هاست؛ لذا بسیار خرسندم که با ورود افراد باتجربه به‌عنوان نامزد پست دبیرکلی، می‌توان آینده‌ای مطلوب را انتظار داشت.
رحمانی‌موحد ضمن آگاهی از طرح‌ها و برنامه‌های دو یونگ شیم، او را یکی از شانس‌های جدی پست دبیر کلی سازمان جهانی جهانگردی خواند.

منبع خبر:ایرنا


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 06 اردیبهشت 1396
ساعت: 2:47:18 PM