آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403
  • Tuesday  23  April  2024
  • سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

چرا آژانس ها روی مقاصد داخلی سرمایه گذاری نمی کنند؟

   خبر چرا آژانس ها روی مقاصد داخلی سرمایه گذاری نمی کنند؟

چرا آژانس ها روی مقاصد داخلی سرمایه گذاری نمی کنند؟ ...

داشتن دیدگاهی لوکس و بی نقص به مقوله سفر نگاهی است که هرچه زودتر باید به کناری گذاشته شود. قطعا این دیدگاه به مثابه آفتی می تواند گردشگری ایران را به ورطه نابودی بکشاند. سختی های سفر را، هرچه که باشد باید به جان خرید. همین هاست که یک سفر را خاطره انگیز می کند. ترجیح هتل و فضای ماشینی شهر به جای بودن در دل طبیعت و تجربه اقامت در یک خانه روستایی تمام لذت یک سفر را می زداید. به بیانی بهتر ساده سفر کردن و ساده بودن رمز لذت بردن از سفر و طبیعت است.

آژانس های مسافرتی در تمام دنیا محل رجوع مسافر هستند؛ حال چه مسافر ورودی از خارج کشور و چه مسافرانی که می خواهند از کشور خارج شوند. در واقع آژانس های مسافرتی مرجعی هستند که می توانند با برنامه ریزی مناسب در توصیف مقصد بسیار موثر و کارساز باشند.

به طور مثال آژانسی که با یک مطالعه صحیح و برنامه ریزی مدون و پی در پی (مسئله تداوم تورها بسیار حائز اهمیت است) به فعالیت در تورهای داخلی اشتغال دارد و مقاصد ناشناخته یا کمتر شناخته شده اما زیبا را به عنوان مقاصد گردشگری خود تعیین می کند در معرفی آن مقصد به عنوان مقصد گردشگری می تواند تاثیرگذار باشد.

در کل آژانس های مسافرتی پایگاه های بسیار خوبی برای تعریف مقاصد گردشگری چه در خارج کشور و چه داخل کشور هستند. نمونه بسیار بارز این موضوع نیز جایگزین کردن مقاصد گردشگری دیگر در پی ناامنی های اخیر ترکیه بود که آژانس ها بلافاصله با برنامه ریزی و تبلیغ برای مکان های دیگر، مقاصد جدیدی را برای مسافران تعریف کردند.

متاسفانه به دلیل نبودن یا محدود بودن امکانات و زیرساخت های مقاصد داخل این مکان ها مورد استقبال آژانس ها و مسافران قرار نمی گیرد، اضافه می کند: زمانی که مسافران به مقاصدی با امکانات محدود مراجعه می کنند طبعا ناراضی خواهند بود، همین عدم رضایت مسافران دلیلی می شود تا آژانس ها روی مقاصد گردشگری داخلی کارهای عمیق و ریشه ای انجام ندهند.

آژانس های مسافرتی به دلیل تقاضای بازار بیشتر تمرکز خود را روی مقاصد خارجی معطوف می کنند. این تقاضای بازار نیز دلایل خاص خود را دارد که وجود امکانات بی حد و اندازه در مقاصد خارجی یکی از این موارد محسوب می شود در حالی که مقاصد داخلی از این امکانات و زیرساخت های اولیه محروم هستند.

به عبارتی دیگر، در برنامه تورهای داخلی خدماتی که رضایت مسافر را جلب کند وجود ندارد و مسافران رضایت کافی از سرویس، هتل ها، رستوران ها و برنامه های تفریحی مقاصد داخلی ندارند. در ضمن از آ نجایی که آژانس ها یک بنگاه اقتصادی محسوب شده و به منافع خود فکر می کنند با هجوم مسافران برای گردشگری خارجی سعی می کنند سیاست کاری خود را به سمت تورهای خارجی سوق دهند.


تاریخ خبر: دوشنبه 02 اسفند 1395
ساعت: 2:32:52 PM