آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • Thursday  25  April  2024
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

مروارید ایرانی در مهمترین نشریه گردشگری سنگاپور

   خبر مروارید ایرانی در مهمترین نشریه گردشگری سنگاپور

مروارید ایرانی در مهمترین نشریه گردشگری سنگاپور ...

به گزارش ایرنا، ویژه نامه این مجله سنگاپوری هفته جاری با چاپ تصاویری از تعدادی از طرح های معماری و کاشیکاری زیرطاقی گنبدهای مساجد معروف کشورمان بر روی جلد و نامگذاری 'مروارید ایرانی' برای این شماره خود، بیش از 17 صفحه را به موضوعات مرتبط با ایران از جمله تصاویر بسیار زیبا از مناظر، آثار باستانی و جاذبه های گردشگری و فرهنگی کشورمان اختصاص داد.
این نشریه که به لحاظ کیفیت و محتوا از جایگاه ممتازی در سنگاپور برخوردار است، نسخه های خود را در پروازهای خطوط هوایی سنگاپور، دفاتر گردشگری و فروش بلیت هواپیما و هتل های سنگاپور و شعبات هتل های سنگاپوری در خارج از این کشور توزیع می کند.
بخشی از این شماره مجله به گفت وگو با 'جواد انصاری' بلندپایه ترین دیپلمات ایران در سنگاپور اختصاص یافته که در آن تحولات کشورمان در پی توافق برجام و توسعه صنعت گردشگری و جاذبه های فرهنگی و تاریخی سرزمین پهناور ایران مورد بحث و گفت وگو قرار گرفته است.
وی گفت برای کسانی که به دنبال شناخت عمیق تری از ایران هستند، جذابیت های متنوع، تاریخ طولانی مدت، غذاهای لذیذ و مهمان نوازی ایرانیان فرصت بی نظیری برای آنها فراهم می کند.
این دیپلمات ایرانی افزود: به رغم اینکه سنگاپور از تنوع غذایی گسترده ای برخوردار است، اما تنوع گسترده تر غذا در ایران هر سنگاپوری را عاشق غذای ایرانی و مهمان نوازی مردم می کند.
انصاری گفت که انتخاب های گسترده ای برای گردشگرانی که به ایران سفر می کنند وجود دارد و برای آنچه که در کشورمان وجود دارد، بیش از یک بار سفر نیاز است.
وی همچنین تصریح کرد که شرایط جغرافیایی و آب و هوایی ایران این امکان را برای گردشگران به وجود می آورد که صبح در ساحل خلیج فارس از ورزش های آبی لذت ببرند و با یک پرواز بعدازظهر نیز از اسکی در دامنه های البرز بهره مند شوند.

در این مجله همچنین آمده است: سنگاپور نیز از جمله کشورهای آسیایی است که با سفر وزیر صنعت و تجارت خود در سال گذشته به تهران و امضاء توافقنامه سرمایه گذاری دوجانبه اشتیاق خود را برای بهره گیری از بازار مستعد ایران نشان داده است.
در این مجله آمده است: در دو ماه گذشته تعداد گردشگران خارجی که به ایران سفر کرده اند، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود 12 درصد رشد داشته و این صنعت بیش از یکهزار و 300 پروژه سرمایه گذاری خارجی جذب کرده است.
ماهنامه گردشگری 'زد.بی.بی.زد' سنگاپور در ادامه به نقل از 'جواد انصاری' نوشت که سنگاپور تخصص صنعتی به منظور توسعه صنعت گردشگری ایران را دارد.
بر اساس گزارش این مجله، ایران با داشتن 21 اثر تاریخی ثبت شده در سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) یکی از 20 مقصد گردشگری سال 2017 توسط 'بلومبرگ' معرفی شده است.
به گفته سفیر ایران در سنگاپور، 'کینگ کانگ اِنگ' سردبیر این مجله که دو ماه پیش به ایران سفر کرده است و از نزدیک با جذابیت های کشورمان آشنا شده، این سفر را انگیزه اصلی تخصیص شماره ای از این مجله به ایران عنوان کرده است.


تاریخ خبر: دوشنبه 02 اسفند 1395
ساعت: 1:46:32 PM