آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 30 فروردین 1403
  • Thursday  18  April  2024
  • پنجشنبه 30 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

قله دماوند راهی یونسکو شد

   خبر قله دماوند راهی یونسکو شد

قله دماوند راهی یونسکو شد ...

زهرا احمدی پور در سفر به شهرستان دماوند که با افتتاح 38 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری دماوند و نمایشگاه صنایع دستی شهرستان همزمان بود افزود: امروز افتخار می کنم در کنار قله دماوند که نماد استواری ملت ایران و ماهیت اسطوره ایی، فرهنگی، طبیعی و تاریخی این کشور است، حضور دارم.
وی گفت که یکی از افتخارات سازمان میراث فرهنگی در دهه فجر بررسی پرونده قله دماوند برای آماده شدن و ثبت جهانی در یونسکو است.
این مقام مسئول یکی از موفقیت های بزرگی دولت تدبیر و امید را ثبت پرونده های مشترک در حوزه فرهنگی با کشورهای همجوار دانست و افزود: قطعا دولتی که پیام آن اعتدال است، ایجاد روابط مسالمت آمیز از منظر فرهنگی یکی از دستاوردهای آن خواهد بود که خوشبختانه دولت با همین رویکرد در سال 95 با حضور 12 کشور نوروز را به ثبت جهانی رساند و حتما در نوروز 96 شاهد تفاوت این سنت دیرینه خواهیم بود.
احمدی پور هدف دولت را دفاع از سرمایه های معنوی و ارزشی کشور دانست و افزود: ثبت سرمایه های ارزنده کشور در یونسکو، موجب ماندگاری پلاک ایران در تمامی زمان ها خواهد شد و این قدم کوچکی است که توسط سازمان میراث فرهنگی در سال های گذشته برداشته شده است.
رییس سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه دماوند باید به مقصد گردشگری تبدیل شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران بعد از سال ها تحریم در تلاش است تا به جایگاه واقعی خود در عرصه گردشگری بین المللی برسد.
احمدی پور افزود: فرصت های بوم گردی در شهرستان های مختلف، امکان معرفی جاذبه ها و قابلیت ها را به گردشگران معرفی می کند که شهرستان دماوند اگر از این ظرفیت در کنار اقدامات در حوزه سرمایه گذاری ها استفاده کند قطعا در مسیر مناسبت تری قرار خواهد گرفت.
وی با تاکید بر اینکه دماوند باید به مقصد گردشگری تبدیل شود، افزود: دماوند همیشه به عنوان منطقه ییلاقی تهران به شمار آمده و موفق شده بخش زیادی از سرمایه ها را به خود جذب کند ولی این سرمایه گذاری ها مدیریت نشده است که می توان با ایجاد طرح جامع سرمایه گذاری، مدیریت منابع و بدون کمترین خسارت و با حفظ هویت و شخصیت شهرستان این سرمایه گذاری ها را حفظ کرد.
احمدی پور گفت: دماوند یکی از قطب های زیبا برای گردشگری است که با داشتن قدمت و تنوع، و استفاده از ظرفیت های معنوی و تاریخی، می توان آینده ایی بهتر را برای دماوند و گردشگری و صنایع دستی این منطقه فراهم کرد و زمینه اشتغال را افزایش داد.
معاون رییس جمهوری گفت:‌ جمهوری اسلامی در بستری از فرهنگ با وجود تنوع قومی، جغرافیایی، اقلیمی و داشتن سابقه از تمدن موفق شده چشم اندازی را خلق کند که نام ایران به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد در دنیا معرفی شود.
وی ادامه داد: مردم مهربان و همدل ایران در طی سال ها با وجود تمامی تفاوت های زبانی، قومی، فرهنگی و ... کنار هم زندگی کردند و تجربه زیستن مسالمت آمیز را نشان دادند و همواره پیام همدلی و همراهی آنان، پیام مشترکی در جامعه بود.


تاریخ خبر: پنجشنبه 21 بهمن 1395
ساعت: 12:03:28 PM