آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • Thursday  25  April  2024
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

درخواست فرانسه برای سهولت دسترسی به بازار ایران

   خبر درخواست فرانسه برای سهولت دسترسی به بازار ایران

درخواست فرانسه برای سهولت دسترسی به بازار ایران ...


همایش تجاری ایران و فرانسه با تاکید بر توسعه روابط تجاری و رفع مشکلات بانکی به منظور شفاف سازی و تسهیل دسترسی شرکت های فرانسوی به بازار ایران با پیشرانی بخش خصوصی برگزار شد.
همایش تجاری ایران و فرانسه با حضور «ژان مارک ایرو» وزیر امورخارجه فرانسه، «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران و «غلامحسین شافعی» رئیس اتاق ایران در اتاق ایران برگزار شد.

به گزارش نامه نیوز، ژان مارک ایرو، وزیرخارجه فرانسه در این همایش با تاکید بر اینکه بعد از توافق وین همکاری های ما و ایران وارد مرحله جدیدی شد، گفت: برای فرانسه مهم است که قرارداد وین محترم شمرده شود.

وی با اشاره به اینکه حمل و نقل ریلی، کشاورزی ، آموزش ، خودرو از زمینه های همکاری است، گفت: ایران خودرو با پژو و سایپا با سیتروئن همکاری می کنند و قرارداد ایدرو و رنو نیز به زودی نهایی می شود اما هنوز در زمینه مسائل مالی و بانک ها مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

وی گفت: ایران باید راه ها را باز کند تا دسترسی به بازار ایران راحت تر شود و قفل های موجود در این مسیر به ویژه در حوزه مالی برداشته شود چرا که موسسات ما اعلام می کنند که دسترسی به بازار ایران سخت است.

وزیرخارجه فرانسه افزود: تلاش خواهیم کرد مراحل صدور ویزا برای ایرانیان راحت تر انجام گردد تا سفر به فرانسه ساده تر شود.

وی با اشاره به اینکه گسترش همکاری بین ایران و فرانسه موجب ایجاد اشتغال خواهد شد، افزود: ایران در زمینه آموزش عالی خوش نام است و علاقمندیم که در این زمینه همکاری هایی صورت بگیرد.

وی همچنین در پایان به امضای قرارداد ورود ١٠٠ ایرباس به ایران اشاره کرد و گفت: اولین هواپیما وارد ایران شده و خبرهایی به دست من رسیده مبنی بر اینکه ایرانیانی که سوار این هواپیما شدند ابراز خوشحالی کرده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمد جواد ظریف وزیرخارجه کشورمان نیز در این همایش با گرامیداشت سالروز بازگشت امام خمینی (ره) از فرانسه به ایران، گفت: برگزاری اولین نشست کمیسیون مشترک که حاصل سفر رییس جمهور کشورمان روحانی به پاریس در بهمن سال پیش است باحضور همکارم آقای آیرو وزیر خارجه فرانسه امروز در وزارت خارجه تشکیل می‌شود .

وی با اشاره به دیدگاه مثبت و رو به جلو فرانسه نسبت به توسعه همکاری ها، گفت: اطمینان می دهم که ایران نیز همین دیدگاه را دارد و از توسعه همکاری ها استقبال می کند.

وی تاکید کرد: برجام برای همه کشورها از جمله ایران و فرانسه فرصت ساز بود.

ظریف درباره مشکلات موجود در روابط بانکی، اظهار کرد: احتیاط های بی موردی از سوی بانک های بزرگ اروپایی صورت می گیرد که موجب شده بهره برداری حداکثری محقق نشود. اما با تلاش و همکاری های دو جانبه و اطمینان بخشی دولت فرانسه به عنوان یکی از شرکای مهم ایران و همچنین یکی از طرف های توافق در گروه ١+٥ می توانیم ورود بانک های بزرگ و معتبر را به این روند تضمین کنیم و شاهد توسعه همکاری ها با پیشرانی بخش خصوصی باشیم.

گفتنی است؛ در همایش تجاری ایران و فرانسه که صبح امروز در محل اتاق ایران برگزار شد، چهار تفام نامه بین شرکت های ایرانی و فرانسوی به امضا رسید. تفاهم نامه اول مربوط به توسعه فرودگاه مشهد بین شرکت فرودگاه ها و یک شرکت فرانسوی،. تفاهم نامه دوم بین ایدرو و طرف فرانسوی برای تاسیس کارخانه بایومتانول کرمانشاه و دو تفاهم نامه دیگر نیز بین سازمان شیلات و شرکت های فرانسوی در زمینه پرورش آبزیان بود که به امضای طرفین رسید.


تاریخ خبر: یکشنبه 17 بهمن 1395
ساعت: 12:41:04 PM