آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • Thursday  25  April  2024
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

درآمد ۴۶۰ میلیاردی فرودگاه امام خمینی(ره) در سال گذشته

   خبر درآمد ۴۶۰ میلیاردی فرودگاه امام خمینی(ره) در سال گذشته

درآمد ۴۶۰ میلیاردی فرودگاه امام خمینی(ره) در سال گذشته ...

محمود نویدی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته ۷۲ درصد از درآمدهای حاصل از شرکت شهر فرودگاهی مربوط به بخش هوانوردی و ۲۸ درصد مابقی (۱۳ درصد خرید از فروشگاه ها و ۱۵ درصد حق پارکینگ) بوده است. این در حالی است که در سال گذشته متوسط درآمدهای غیرهوانوردی سایر فرودگاه های دنیا بیش از ۴۵ درصد بوده است.
به گزارش کن نیوز به نقل از مهر، وی افزود: از سال ۱۹۷۰ میلادی درصد درآمد فرودگاه ها از بخش غیرهوانوردی افزایش یافته و از ۵ درصد در سال ۱۹۷۰ به ۴۵ درصد در سال ۲۰۱۵ رسیده است.
نویدی ادامه داد: در ایران به طور متوسط حدود ۸۰ درصد از درآمدهای فرودگاه ها مربوط به بخش هوانوردی و تنها ۲۰ درصد آن مربوط به بخش غیرهوانوردی است.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی تصریح کرد: میزان بدهی ایرلاین ها به شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی حدود ۴۰۰ میلیون دلار است که ایرلاین های داخلی و به ویژه ایران ایر بیشترین سهم را در این بدهی دارند. .
نویدی درباره وضعیت پیشرفت فیزیکی ترمینال ایران شهر هم گفت: این ترمینال برای پاسخگویی به ۶۰ میلیون مسافر در سال برنامه ریزی شده است و هم اکنون در حال برنامه ریزی و واگذاری ساخت این ترمینال به شرکت ها هستیم و ۱۱ بهمن ماه فراخوانی از سوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برای سرمایه گذاری به دو روش و از سوی فعالان اقتصادی داخلی و خارجی برگزار می شود و لازم به ذکر است که این ترمینال ظرفیت یک میلیارد دلار سرمایه گذاری را دارد.
محمود نویدی ادامه داد: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در نظر دارد تا دو سال آینده پروازهای داخلی را در این فرودگاه فعال کند زیرا فرودگاه مهرآباد از ۱۲ نیمه شب تا ۵ صبح تعطیل است و هم باید به مسافران شهرستانی برای پرواز به شهرستان مورد نظر خدمت رسانی شود.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی به برنامه پنج ساله توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: بر اساس طرح جامعی که شرکت ناکو هلند برای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تدوین کرده است، تا پنج سال آینده ظرفیت پذیرش مسافر به ۳۰ میلیون نفر در سال می رسد در حالی که هم اکنون این فرودگاه سالانه ۷ میلیون نفر را پذیرش می کند.
وی اظهار داشت: بر اساس این برنامه پنج ساله قرار است ظرفیت جابجایی کالا از ۲۰۰ هزار تن کنونی به ۸۰۰ هزار تن افزایش یابد.
نویدی افزود: بر اساس طرح جامع تدوین شده از سوی ناکو برای بهبود خدمت رسانی در حوزه هوایی طی چند ماه گذشته یک باند به باندهای فرودگاه امام خمینی(ره) اضافه شده است.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ادامه داد: ظرفیت پذیرش مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره) نه تنها نسبت به میانگین فرودگاه های بین المللی کشورهای توسعه یافته کمتر است، بلکه در خاورمیانه هم نسبت به فرودگاه شارجه و مسقط ظرفیت کمتری داریم.


تاریخ خبر: پنجشنبه 07 بهمن 1395
ساعت: 11:41:02 AM