آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403
  • Tuesday  23  April  2024
  • سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

چینی ها گردشگری ایران را دور زدند پسندیدم .

   خبر چینی ها گردشگری ایران را دور زدند پسندیدم  .

چینی ها گردشگری ایران را دور زدند پسندیدم . ...

آقای شفیعی عضو هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران گفت: برخی از گردشگران و تجار چینی به جای اقامت در هتل، آپارتمانهایی را برای اقامت ارزان در تهران اجاره کرده اند که مجوزی برای این کار ندارند.
آقای مصطفی شفیعی گفت: تعدادی ساختمان در خیابان مطهری، رو به روی پارک ملت، خیابان صابونچی و ... وجود دارد که توسط چینی ها اجاره شده است آنها یک آشپز و یک مسئول چینی هم در این ساختمان ها مستقر کرده اند که توریست ها و یا تجار را در اتاق های آن مستقر کنند. معمولا این ساختمانهای ۵ و یا ۶ طبقه دارای آپارتمانهای متعدد است و کل ساختمان را در اختیار دارند.
وی با بیان اینکه من از وجود ۶ ساختمان برای اقامت چینی ها در تهران مطلع شده ام افزود: در فرودگاه فردی به دنبال این گروه از افراد می رود و آنها را به این خانه ها می برد. درحالی که این آپارتمانها هیچ مجوزی ندارند و فاقد هر نوع تابلویی هستند. اقامت گردشگران چینی در این ساختمانها درحالی است که از سفر این افراد به ایران و اقامت شان در آپارتمانها هیچ چیزی عاید آژانسدار، هتلدار و یا فعالان گردشگری در ایران نمی شود.
شفیعی شکیب بیان کرد: من حتی اتوبوس های توریستی را دیده ام که جلوی این خانه ها منتظر ایستاده و گردشگران را سوار می کند. همه این اتفاقات درحالی می افتد که آنها برای اقامت توریست ها در چنین مکان هایی هیچ مجوزی ندارند و هیچ یک از متولیان نیز تظارتی بر فعالیت آنها نمی کنند.
وی ادامه داد: آیا اداره اماکن، شهرداری، سازمان میراث فرهنگی و ... از اقامت چینی ها در این آپارتمانها مطلع است؟ چرا نظارتی نمی کنند درحالی که ما به عنوان فعالان گردشگری و دفاتر مسافرتی می بایست بابت ورود گردشگران چینی به ایران، همه نوع اطلاعاتی به آنها بدهیم از جمله اقامت شان در هتلها، بازدید از مراکز تاریخی و ... . بابت ورود آنها نیز مالیات به شهرداری می دهیم. از طرف نهادهای مختلفی نیز فعالیت های ما کنترل می شود. اما این افراد به راحتی تور گردشگری برگزار کرده و محل اقامت ارزان اجاره می کنند بدون اینکه به کسی و یا جایی جواب پس بدهند.


تاریخ خبر: دوشنبه 29 آذر 1395
ساعت: 5:07:57 PM